Han i Skogen #1 Jäsen · Värmland · 152 viestiä 9 tou 2014 klo 08:54 Han i Skogen Jäsen Värmland 152 viestiä 9 tou 2014 klo 08:54 #1 Hei, ajattelin rakentaa ulkokeittiön lecablockilla ym. tyyliin: Tarvitsenko valaa perustukset tähän vai onko olemassa jokin toinen ratkaisu? Onko jollain tietoa?
Hei, ajattelin rakentaa ulkokeittiön lecablockilla ym. tyyliin: Tarvitsenko valaa perustukset tähän vai onko olemassa jokin toinen ratkaisu? Onko jollain tietoa?
S SBH #2 Nimetön 9 tou 2014 klo 12:58 SBH Nimetön 9 tou 2014 klo 12:58 #2 http://www.finja.se/App_Resource/Page/file/tips_ideer/4027-1.pdf näin voit tehdä. kuitenkin tekisin koko laatta
http://www.finja.se/App_Resource/Page/file/tips_ideer/4027-1.pdf näin voit tehdä. kuitenkin tekisin koko laatta
S SBH #3 Nimetön 9 tou 2014 klo 12:59 SBH Nimetön 9 tou 2014 klo 12:59 #3 malli ernst http://www.weber.se/fileadmin/user_upload/pdf/leca/arbanv/Webergrill_arbanv.pdf