K
Kallebo: Tässä on kaveri, joka on rakentanut pyörillä olevan mökin mansardikatolla kuvailemallasi tavalla: http://norrvaggen.blogspot.se/ Tässä on kuvia itse kattotuolista: http://norrvaggen.blogspot.se/2013/05/takstolar-till-huset-pa-hjul.html
2 vastausta · 6,0k lukukertaa
P
plan-g: Se tuntui siltä joka tapauksessa. ;) ruuvit olivat todella pitkätkin. Olihan se selvästi totta, että takana oli regel porakoneellakin. No no, nyt se on siinä missä se on, eikä koskaan tule enempää kuormitusta kuin nykyinen.
12 vastausta · 3,8k lukukertaa
·
Sir Anton
Sir Anton: Kiitos! Täytin todella ja kivellä (moreenimateriaali, joka jäi yli kaivuutyöstä) ja nyt minulla on olkikuivikekerros, halutaan säilyttää maan kosketus, joten olkikuivikekerros lämmittää maata ja eläimiä. Sitten siivoamista varten ajan vain traktorilla ja haarukoilla ja lannan pois.
9 vastausta · 14,9k lukukertaa
·
S
Steinmeister: Poista kaikki ja aseta neulanhuopamatto suoraan betonille, yksinkertaisin, halvin ja turvallisin vaihtoehto.
1 vastaus · 1,8k lukukertaa
D
danne_08: Ehkä kolmårdsmarmor.
2 vastausta · 1,1k lukukertaa
·
D
2 vastausta · 1,1k lukukertaa
·
maah
maah: TKK spikitulpan avulla on toiminut minulle. Mutta se ei ole takuu, koska rappaus voi olla hyvin erilaista lujuudeltaan.
1 vastaus · 1,2k lukukertaa
P
psau: Valitettavasti se todennäköisesti halkeaa saumassa, sinun täytyy verkottaa ja tasoittaa koko pinta... Saattaa olla, että selviydyt, koska se on samalla lattialla... Yleensä laitetaan halkeamissaumaan joustosauma, jos haluaa olla varma... Jos se olisi minun kellarissani, olisin hakannut pois vanhan tasoitteen kulmaan asti tai ainakin poistanut maalin, sitten verkottanut ja tasoittanut koko...
3 vastausta · 3,1k lukukertaa
·
M
Micke_Ju: Ongelma kiskon kiinnittämisessä vinokaton suuntaisesti voi olla löytää jotain, mihin kiinnittää se kipsin taakse. Usein harvalautaverhous kulkee samaan suuntaan cc 30.
10 vastausta · 18,8k lukukertaa
·
FixarFarsan
FixarFarsan: [citat] Vastaan omaan kysymykseeni, jos miettii = tiivistä! Rakennusvaahto vs Aukko nykyään 1 - 0
1 vastaus · 3,0k lukukertaa
T
tobbew: Betoni oli omannut omat etunsa, mutta se tuntui liian monimutkaiselta, kun sen piti lopulta olla valmis. Mutta toivomme, ettei pieni väliseinä ole erityisen häiritsevä. Sen etuna on, että voimme asentaa pistorasiat ja tavarat siihen, joten voi olla vähän hyllyjä ja sellaista ehkä. Meidän on tehtävä paras mahdollinen tästä tilanteesta. Se on vain 90 cm seinä, joka seisoo huoneen
33 vastausta · 21,4k lukukertaa
·
V
vanpire: Rakennan taloa Leca isotherm 350 mm juuri nyt. Kantava välipohja kiinnitetään sitten kantolinjaan seinään, joka on kiinnitetty seinään Leca-ruuvilla http://www.mynewsdesk.com/se/essve/pressreleases/tung-infaestning-i-laettbetong-blir-laett-match-foer-ny-skruv-816819. Sitten kemiallinen ankkuri https://www.hilti.se/expander-och-plugg/injekteringsmassor/284263. Leca-muurin yläosaan
9 vastausta · 7,8k lukukertaa
·
marcusmco
marcusmco: Kiitos vastauksesta. Aion kokeilla mjukfog:ia luultavasti. En ollut ajatellutkaan sitä ovea, mutta luulen, että se pitäisi olla saranat oikealla puolella. On aina mielenkiintoista asentaa keittiö ensimmäistä kertaa...
3 vastausta · 1,2k lukukertaa
·
B
budbud: Martin Timell vaikuttaa pitävän konseptista: http://www.tv4.se/%C3%A4ntligen-hemma/klipp/martin-timell-bygger-ett-milj%C3%B6v%C3%A4nligt-attefallshus-i-%C3%A4ntligen-hemma-3027260 Ja niin teemme mekin. Aiomme rakentaa attefallstalon isotimberillä tänä kesänä. :-) // b
13 vastausta · 18,0k lukukertaa
Åsa Lund
Åsa Lund: Tarkoititko, että laitat kaiteen portaiden ulkopuolelle vastapäiselle seinälle portaikossa? Vähän vaikea nähdä kuvista, mutta ajattelin, että se voisi ehkä toimia. Muussa tapauksessa soita portaidenvalmistusyritykselle ja kysy vinkkejä, sen pitäisi onnistua kuten ROT?
5 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
V
verktygsgurun: [citat] Ei mitään plugg....ja kyllä, porataan poralla, jolla on sama halkaisija kuin poralla😄. Mutta ymmärrän mitä tarkoitat....ei porata sama koko kuin ruuvi, jos ruuvi on 7,5mm niin porataan 6mm mutta sinun tulee noudattaa sitä, mitä ruuvin paketissa sanotaan. Yksi vinkki on, että kun poraat, liikuta poraa sisään ja ulos niin, että kaikki porauspöly tulee reiästä, käytä
6 vastausta · 6,9k lukukertaa
I
ion: Minulla on saattanut käydä tuuri, nyt sataa mutta ei vuoda. Ehkä ne ovat ne kolmen viillon saumakohdat, jotka eivät ole tiiviitä, jos näin on, voin liimata ne heti kun ne kuivuvat. Mutta pidän sitä varoitussignaalina, täytyy laittaa uusi pintahuopa. Kysymys on silloin, voiko sen asentaa vanhan päälle, luin jostain, että voisi, voiko siihen luottaa? Ajattelin laittaa pintahuovan
26 vastausta · 10,0k lukukertaa
·
J
jonnytex: Kiitos avusta! Seinä kaatui viikonloppuna, ja toistaiseksi keittiö ei ole romahtanut kellariin...
3 vastausta · 1,8k lukukertaa
·
P
para: [citat] Ei kukaan, jolla on mielipide tai joka haluaisi estää minua tekemästä tätä?
2 vastausta · 1,0k lukukertaa
MaZtoR
MaZtoR: Suurimmat tieputket rinkabyrör:llä ovat 600 sisämitaltaan. Voit aina maalata sen valkoiseksi. http://www.rinkabyror.se/sok/?sok=v%C3%A4gtrumma
2 vastausta · 3,5k lukukertaa
Demmpa
Demmpa: 45*70-koolaukset ovat hyviä, tavallinen 70mm eristys toimii hyvin äänieristyksenä, tai jos haluat, voit käyttää 45*90:aa ja 90-eristystä.
9 vastausta · 2,0k lukukertaa
T
SBH: järjestäisin kuitenkin niin, että eristys ei ole kevytbetonia vasten. sitten on olemassa cellplast, johon on liimattu kipsilevy, mikä voi olla vaihtoehto
1 vastaus · 1,3k lukukertaa
byggsson
byggsson: Vähän kuvia siitä, miltä näyttää, kun avaat Älvsbyhus-seinän: http://alvsbyhus.forum24.se/alvsbyhus-about3507.html
3 vastausta · 3,5k lukukertaa
Stefan N
Stefan N: Kuitenkin heidän våtrumsgips on kalliimpaa per m2 kuin K-rauta jostain syystä.
7 vastausta · 10,2k lukukertaa
T
Tumstocke: Ajattelin asentaa 45 mm eristystä glesenille ennen osbn:ää myös.
4 vastausta · 6,4k lukukertaa
·
Åsa Lund
Åsa Lund: Laita betonilaatat jos ne mahtuvat korkeudelle? Muuten pidä pinta sellaisenaan. Jos hiot betonia, luulen että siitä tulee kovempi kuin tänään.
1 vastaus · 2,8k lukukertaa
·
E
eppeee: [citat] Aha hyvä vinkki, en tiennyt.
7 vastausta · 6,5k lukukertaa
N
norrbottenstorpet: Miksi palosuojamaalata puupintoja omakotitalossa? Puu on palavaa kyllä, mutta puupinnoitteet ovat täysin hyväksyttyjä pienissä taloissa. Myös kantavien rakenteiden osalta puun hiiltymisnopeus on niin hidas, että kantavuus voidaan useimmiten säilyttää yli 30 minuuttia. Ihmettelen vain, miksi palosuojamaalaus on valittu? Kysymys pitäisi varmaan oikeastaan esittää
1 vastaus · 2,0k lukukertaa
H
hertzbo: Se on olemassa oleva perusta talolle. Alakerta muuratuilla seinillä, jotka ovat 2,3 m korkeat. Aiomme purkaa yläkerran ja asentaa tilalle prefab-seinät. Eli tänään on olemassa oleva kerros, eikä se ole romahtanut 50 vuoteen. Nyt tulee 40 cm korkeammat ulkoseinät ja uudet kattotuolit pidemmällä jännevälillä, joten uskon, että kuormitus kasvaa verrattuna aikaisempaan. Ei ole olemassa
7 vastausta · 3,9k lukukertaa
J
johannamalena: okei, tuhannet kiitokset! sen virheen olen tehnyt aikaisemmin (unohtaa lisätä se, mikä pitäisi ruuvata kiinni paksuus), mutta hoksasin sen ajoissa, joten siitä ei tullut vaaraa, joten en varmaan tee samaa asiaa uudelleen. ystävällisin terveisin johanna
7 vastausta · 5,4k lukukertaa
Huddingebo
Huddingebo: Okei, sittenhän ei ollenkaan kannata sekoittaa itse. Parempi vaan ostaa murcement ja hiekka. 200:- /10kg oli paljon enemmän kuin mitä olisin arvannut!
7 vastausta · 12,0k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.