20 857 lukukertaa ·
33 vastausta
21k lukukertaa
33 vastausta
Autotalli 11 x 8 metriä - yläkerralla - ilman pylväitä?
Ongelma ratkaistiin pienellä väliseinällä huoneen keskellä ja 45x220, joka oli CC30 ja liittyy liimapalkkiin, joka kulkee huoneen keskellä syvyyssuunnassa.
Laitamme tänne muutamia kuvia, jotta ehkä selviää enemmän. Voin lisätä lisää asiaan liittyviä kuvia, jos halutaan!
https://www.facebook.com/etthundratolvan
Laitamme tänne muutamia kuvia, jotta ehkä selviää enemmän. Voin lisätä lisää asiaan liittyviä kuvia, jos halutaan!
https://www.facebook.com/etthundratolvan
Olin valinnut betoniratkaisun ja saanut avoimen ratkaisun autotallissa, minulla on itse betonilaatta välipohjana talossa, jonka rakensimme itse.
Betoni on täydellinen, kun haluaa rakentaa portaita tai vastaavaa laattaan...
Betoni on täydellinen, kun haluaa rakentaa portaita tai vastaavaa laattaan...
Betoni oli omannut omat etunsa, mutta se tuntui liian monimutkaiselta, kun sen piti lopulta olla valmis.
Mutta toivomme, ettei pieni väliseinä ole erityisen häiritsevä. Sen etuna on, että voimme asentaa pistorasiat ja tavarat siihen, joten voi olla vähän hyllyjä ja sellaista ehkä. Meidän on tehtävä paras mahdollinen tästä tilanteesta.
Se on vain 90 cm seinä, joka seisoo huoneen keskellä. Se on myös samassa suunnassa kuin autot, joten se on minimointiestä sillä tavalla.
Mutta toivomme, ettei pieni väliseinä ole erityisen häiritsevä. Sen etuna on, että voimme asentaa pistorasiat ja tavarat siihen, joten voi olla vähän hyllyjä ja sellaista ehkä. Meidän on tehtävä paras mahdollinen tästä tilanteesta.
Se on vain 90 cm seinä, joka seisoo huoneen keskellä. Se on myös samassa suunnassa kuin autot, joten se on minimointiestä sillä tavalla.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Laddbox i garage, men vill ladda ute också?
Laddboxar -
Keltainen tiili mitat 25x7,5x11,5
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Toro Groundmaster 117 (GM117) extremt svårstartad
Trädgårdsmaskiner -
Kabelarea för induktionshäll med maxeffekt på 11100 W
El -
Tolppahattu 115x115?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka