Hei

Olen viimeistelemässä pientä rakennusprojektia, vaatevarastoa portaiden alla, joka oli aiemmin avoin.

Eristin kipsiseinät ja joissain kohdissa askelmien alla jäi pieniä rakoja 2-3 cm, niin että on avoin (mutta ei näkyvä) kulku lasivillaan.

Nyt kun rakennus on melkein valmis, olen alkanut miettiä, pitäisikö minun ehkä tiivistää niin, että eristys on varmasti täysin kapseloitu kipsilevyn tai tukipuiden taakse.

Voiko lasivilla päästää kuituja, jos siihen ei koske?

Ehkä pitäisi mennä vielä kerran lähimpään rakennustarvikeliikkeeseen ostamaan purkki vaahtomuovia ja täyttää raot, jotta ei tarvitse miettiä, onko ympäristö hyvä kaikille lapsille, sillä siellähän he varmasti leikkivät..

FixarFarsan sanoi:
Hei

Olen viimeistelemässä pientä rakennusta, vaatevarasto portaiden alla, joka aiemmin oli avoin.

Eristin kipsilevyt ja joissakin kohdissa portaiden alla jäi muutamia pieniä aukkoja 2-3 cm, joten on olemassa avoin (mutta ei näkyvä) kulku lasivillaan.

Nyt kun rakennus on melkein valmis, alkoi kalvaa, että pitäisi ehkä tukkia niin, että eristys on todella täysin suljettu kipsilevyn tai palkkien taakse.

Voiko lasivilla irrottaa kuituja, jos sitä ei koske?

Ehkä pitäisi tehdä vielä yksi reissu lähimpään rakennusliikkeeseen ja ostaa purkki rakennusvaahtoa ja täyttää raot, vain välttyäkseen miettimästä, onko ympäristö hyvä kaikille lapsille, sillä siellä he varmasti leikkivät..
Vastaan omaan kysymykseeni, jos miettii = tiivistä!

Rakennusvaahto vs Aukko nykyään 1 - 0

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.