J
Jonbeee: Tai ehkä suoratasoittaa? Kuitenkin vaikea tehdä itse.
8 vastausta · 11,5k lukukertaa
·
J
Jonbeee: Ei, sitten on ongelma pitkän etäisyyden kanssa kiinnityspisteiden välillä, ei ole mitään, joka tukisi keskeltä. [bild] Yläpuomin päät on viistetty alapalkkiin (lähinnä kameraa), sitten on 8X200 ruuvi suoraan yläpuomin läpi ja alas palkkiin. Ei kuitenkaan auttanut paljoakaan...
5 vastausta · 8,3k lukukertaa
·
S
snowjim: Löysin tämän ketjun: https://www.byggahus.se/forum/badrum/208971-hjalp-kalkflackar-pa-klinker.html ilmeisesti kalkki liukenee saumoissa, kun käytetään tiettyjä puhdistusaineita. Sitruunahappo on ilmeisesti yksi vahvimmista aineista. Kalkin liukenemisen estämiseksi syvään saumoihin, tulee saumat esikastella vedellä mahdollisimman hyvin. Tämä ei ole täydellinen ratkaisu, mutta parempi
7 vastausta · 4,6k lukukertaa
D
Dasken: Ah okei. Tämä on melko suuri tila, jossa he ovat levittäneet tasoitetta kaikille seinille ja pylväille. Luulen, että yksi seinistä on kipsiä, mutta loput ovat betonia, joten voin ehkä naputella pois sen, mikä on betonissa.
4 vastausta · 5,6k lukukertaa
J
jage: Haluamme välttää askeläänten ym. kantautumista yläkerrasta. Yläkerrassa on lastenhuone, alla ruokasali ;-) Alaosan katto aiotaan uusia, ja ajattelimme kiinnittää sinne kipsilevyt harvalaudoitukseen, mutta olemme avoimia muille ratkaisuille, jos ne ovat sopivampia äänieristyksen kannalta?
8 vastausta · 8,1k lukukertaa
A
Ancient: Koska aion sattumalta tehdä samanlaisen projektin itse, lähes identtisillä mitoilla (180x290 omalla kohdallani), luuletteko, että liitetty säleikkö voi kestää tuulen pelkästään maakaarilla? Ei ole mexitegel mutta vastarakennettu rivitalo (asunto-oikeus) joten ei ole kovin suosittua kiinnittää taloon. [bild]
3 vastausta · 8,8k lukukertaa
·
Robbery
Robbery: [citat] Kiitos vastauksista! Juuri mitä halusin kuulla, studio on melkein valmis viimeisten rakennusvaiheiden suorittamista varten. Heti kun minulla on aikaa, varmistan, että nämä seinät saadaan valmiiksi.
3 vastausta · 1,6k lukukertaa
Chrissofsweden
Chrissofsweden: Olisin käyttänyt Finjan Cementbruk A:tä + heidän vattenstopp. http://www.finja.se/cementbruk-a.5540105.produktinfo http://www.finja.se/vattenstopp-1-liter.5960401.produktinfo
3 vastausta · 3,7k lukukertaa
roland53
roland53: Käsittääkseni muurareilta, joita olen palkannut, he käyttävät punapohjaa ruiskuttamalla hyvin ohuen kerroksen muurille, vain saadakseen tartuntapinnan tulevalle rappauskerrokselle. Joten he rapaavat sen jälkeen sementtilaastilla. Mutta ehkä on yhtä monta muuraria kuin on punapohjan käyttökohteitakin....? Vaihtoehtona voit käyttää puhdasta sementtilaastia sekoitettuna vain veden
1 vastaus · 5,4k lukukertaa
TorOdd
TorOdd: Mutta en tajunnut, että hän tarkoitti niin, muuten en olisi kysynyt uudelleen... :x
7 vastausta · 2,2k lukukertaa
·
Marlen Eskilsson
Marlen Eskilsson: Joten se on siirrettävä badtunna? Onko sinulla mitään luonnosta siitä, miltä ulkotila tulee näyttämään? Kuulostaa vähän siltä, että se on rakennettava kuten kylpyhuone, jotta se ei kostuisi ja mätänisi heti.
1 vastaus · 1,3k lukukertaa
S
sblixten: Kyllä, se käy hyvin.
4 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
S
4 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
imported_Benno
imported_Benno: [citat] Kipsilevyjä on kai edelleen pidempinäkin? 2700 ja 3000.
18 vastausta · 3,8k lukukertaa
G
Ganescha: Yäk ja yöh!! Näyttää siltä, ettei ole niin paha minun luonani! Vielä :-) Mekaaninen ratkaisu on paras ehdottomasti, mutta maksaa sen mukaisesti, valitettavasti. Mutta takaisin kysymykseeni, onko vedessä mitään riskiä? Näiden vuosien jälkeen se ei todellakaan ole haissut miltään. Enemmänkin oluelta ja perunalastuilta! :-)
2 vastausta · 1,9k lukukertaa
M
m78: [citat] Kiitos vastauksesta. Säleistä puhuttaessa se kuulostaa hyvältä menetelmältä kiinnittämiseen.
2 vastausta · 995 lukukertaa
·
thobjo
thobjo: Kyllä, löysin saranat ja luukun, ja tikkaat ovat olleet valmiina jo muutaman vuoden ajan. Saranat ostin SSC:ltä Skellefteåsta.
2 vastausta · 13,5k lukukertaa
·
BirgitS
BirgitS: [citat] Silloin on parasta, että ilmoitat viestistä, muuten ei ole varmaa, että moderaattori lukee sen.
2 vastausta · 2,5k lukukertaa
B
Bios: [citat] Joo, se on totta, olen kuitenkin upottanut kaiken sähkön kattoon ja seiniin.:D [bild] [bild]
5 vastausta · 10,6k lukukertaa
·
G
gunric: Kun rakensin terassin yli 10 vuotta sitten, aloitin CO:n ruostumattomalla teräksellä ja en voi suositella sitä. Toisinaan ne menivät poikki, koska materiaali oli niin pehmeää. Vaihdoin nopeasti johonkin muuhun. Voi olla huono erä, mutta en tiedä.
30 vastausta · 20,2k lukukertaa
pacman42
pacman42: Minulla on kaltevuus talosta alimpaan kerrokseen, sitten sorakerros, joka kerää veden pintavesidrainiin talon ympäri, sitten kangas tämän päälle ja sen jälkeen kivetys ja ruohoa toiveiden mukaan. Totta kai ruoho joskus kuivuu lähimpänä taloa, jos sitä ei kastella, mutta se on sen arvoista.
4 vastausta · 1,8k lukukertaa
pacman42
pacman42: Rakennustekniikasta en aio kommentoida erityisesti paljon, mutta muutamia asioita kannattaa ottaa huomioon: - tuulensuoja ei saisi olla täysin tiivis, sillä silloin tuuli pyörii ympärillä. Tietty läpäisevyys tuulelle on tarpeen, jotta se toimii optimaalisesti. Jos haluaa sen visuaalisesti tiiviiksi, kannattaa laudoituksen olla limittäin kummallakin puolella runkoa - mikäli se sopii
1 vastaus · 1,6k lukukertaa
T
tapaza: Kiitos vinkistä
2 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
T
2 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
leby
leby: Aiotko eristää? Vähintään 45x145 seinässä, etsi Rakennussuunnittelija tai bygglov / konstruktionsritningar niin löydät varmaan jonkun.
10 vastausta · 2,4k lukukertaa
Ropia
Ropia: Ruskea viiru on hiilisuodatin. Näillä on joissakin tapauksissa P3-hiukkassuojeluominaisuuksia, mutta niitä ei tule käyttää ensisijaisesti hiukkasia vastaan, vaan liuottimia ja vastaavia vastaan.
8 vastausta · 8,8k lukukertaa
·
M
Missayla: Hei kaikille! Juuri nyt minäkin olen raaputtamassa saumoja auki. Muurari kävi katsomassa ja sanoi, että minun pitäisi käyttää b-laastia saumaukseen, osittain siksi että monista paikoista puuttuu paljon ja osittain siksi että kalkkilaasti irtoaa helposti ja pölyää. Puhuin paikallisen rautakaupan kanssa, joka suositteli c-laastia (kalkkilaasti), koska hänen mukaansa b-laasti ei
16 vastausta · 60,4k lukukertaa
·
nikasp
nikasp: Kyllä, olen päättänyt käyttää leca nyt. Mullanpohjassa tuntui melko kuivalta, jopa puussa, joka on lahoamassa huonoimmassa kohdassa, joten uskon, että kaivamalla pois vähän ja täyttämällä lecaa, se auttaa. Koska siitä tulee vain lankkulattia (muovimatto ennen...) ja sen annetaan kuivua useita viikkoja, sen pitäisi olla vielä kuivempi.
11 vastausta · 19,9k lukukertaa
C
corre: PL600 tarvitsee imevän pinnan kovettuakseen, ja molemmat pinnat eivät ehkä ole tarpeeksi imeviä, joten se kestää kauemmin?
3 vastausta · 6,3k lukukertaa
J
Jodåsatteh: Olen ymmärtänyt sen, oli jopa hieman vaikeaa löytää täysin ilman kehystä. Lopulta valinta oli optiwhite.. Tosi tyylikkäitä :) Aion ehdottomasti panostaa todella tasaiseen pintaan huomenna! Enkä unohda lakaista pois mahdollisia kiviä ennen kuin asetan schabraket, hehe Kiitos kaikesta avusta! Hyvää viikonloppua!
8 vastausta · 5,9k lukukertaa
·
B
b8q: Talossani vuodelta -43 on rapattua betoniharkkoa kellarin seinissä. Alimmissa 20-30 cm:ssä oli melko paljon rappausirtoamisia, osittain maankosteuden takia (kapillaarikatkaisu ei ollut käytössä niihin aikoihin), osittain koska myöhemmät omistajat olivat maalanneet seinät liian tiiviillä maalilla, joka ei päästänyt kosteutta ulos. Jyrsinsin pois maalin (pölysi infernaalisesti siitä
2 vastausta · 3,6k lukukertaa
M
Megamannen: Jao, se on erittäin kompakti ja "tung" Luulen, että löysin sen :) "Markskiva" oli maaginen sana http://www.isover.se/products/isover-markskiva-38
3 vastausta · 1,8k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.