T
Testarn: Värivalinta riippuu vähän siitä, mikä materiaali on pohjana. Puuun voi maalata pellavaöljymaalilla, munatemperalla jne., mutta ei ehkä liimamaalilla. Huokoisilla levyillä ei haluta maalata pellavaöljymaalilla, koska se imee niin paljon - mutta voi ensin öljytä pinnan ja sitten maalata pellavaöljymaalilla. Rappaukselle käytetään silikaattimaalia tai liimamaalia. Liimamaali oli
9 vastausta · 10,8k lukukertaa
T
Testarn: Se kuulostaa hieman heikolta 70x70 (koska oletan, että tarkoitit tätä 70 mm tolppien kanssa), jos niiden pitäisi kestää kenenkään nojautumista niitä vasten. Sitten pohdin, miten ajattelit kiinnittää tolpat sääntöön. Aiotko säilyttää koko tolpan paksuuden ja sitten porata läpi ranskalaiselle puuruuville? Kuinka monta ruuvia? 140 cm kohdalla vipuvoima on melko suuri ja jos laitat
1 vastaus · 4,5k lukukertaa
Janus82
Janus82: Kuulostaa siltä, että haluat asentaa parketin glespanelen suuntaisesti, ymmärsinkö oikein? Parketti tulisi aina asentaa glespanelen poikittaisesti. Silloin sillä ei ole merkitystä, mihin kohtaan lyhyet saumat osuvat, pitkät saumat saavat aina riittävästi tukea.
3 vastausta · 1,7k lukukertaa
D
dennisson: Kiitos. Sitten se on liimaruuvitus, kuten kuva näyttää 😊
3 vastausta · 2,0k lukukertaa
·
J
Jea61: [bild] [bild] [bild]
1 vastaus · 7,1k lukukertaa
·
Y
Yrrol: Nyt 3 vuotta myöhemmin, olen edelleen turhautunut siitä, miten se voi naksua. Ja koen, että ääni tulee ylhäältä kylmäullakolta. Mietin, voivatko pienet lastulevyt lattialle vaikuttaa ääniin. Vain yksi naula jokaisessa kulmassa. Raaka kylmäullakko vaikuttaa varmasti lastulevyihin? [bild] Sitten mielestäni on outoa, että tuettavat kattotuolit ovat liian lyhyet sekä ylhäältä että
7 vastausta · 23,3k lukukertaa
·
M
munspelarn: fixet toimi täydellisesti, ja sillä oli myös liimaavia ominaisuuksia. Kokeilin liimata kaksi kiveä yhteen ja ne pysyivät kiinni.
4 vastausta · 5,8k lukukertaa
·
pacman42
pacman42: Mutta kipsi varastoi lämpöä paremmin kuin lastulevy, ja se on eduksi, jos haluaa esimerkiksi lämmittää taloa yöllä halvalla sähköllä. Vain yksi puheenvuoro keskusteluun...
12 vastausta · 3,7k lukukertaa
J
JaJsEn: Koskien lattiaa. Miten käy, jos asennetaan koolattu lattia, sylpapp regaleiden alle mutta leikataan ilmanvaihtoaukot regaleihin, jotta siitä ei tule täysin suljettu tila, ja sitten asetetaan tuulensuojapaperi vanerilevyjen ja regaleiden väliin, jotta betonilaatta voi tuulettua ulkoilmaan seinien ilmarakojen kautta? Kuinka tiheästi minun täytyy asettaa poikittaiset tukipuut lattiaan nyt, kun
4 vastausta · 3,4k lukukertaa
F
Freddex: Olen siis teipannut sen tähän levyyn kiinni ja se toimii. Miten se kestää ajan mittaan, en tiedä.
4 vastausta · 3,4k lukukertaa
N
nets: Tarpeeksi lähellä https://www.willabgarden.se/produkt/limtra-55-x-115-mm/2248-884 :)
7 vastausta · 2,1k lukukertaa
Exostor
Exostor: Sen pitäisi toimia, mutta se tuntuu hieman overkill. Ottaisin varmaan vain tavallisen s80 tai ehkä s100.
3 vastausta · 1,7k lukukertaa
B
Bopeak: Lutte, onko sinulla kuvaa siitä, miltä se näyttää maalauksen jälkeen? Näyttääkö siltä, että matto olisi ollut siinä aiemmin?
5 vastausta · 2,0k lukukertaa
·
K
Kallebo: Mitä kiinnitystä tulisi valita kattoristikoihin? Olen valinnan edessä kulmaraudat tai reikänauha. Jos käytän reikänauhaa, minun täytyy jyrsiä ura yläreunaan, jotta se ei nousisi esiin, mutta saan samalla paremman kiinnityksen nostovoimaa vastaan. Råspont tasaisella huopakatolla, matala mutta suhteellisen tuuliherkkä paikka.
0 vastausta · 822 lukukertaa
E
Eld: Minulla on se... kontaktlim toimii. Olen testannut :o
4 vastausta · 1,2k lukukertaa
·
H
Hoffmeister: Aa, pitää miettiä! Kiitos vinkistä!
2 vastausta · 847 lukukertaa
F
fridde: Olen ehdottomasti ajatellut laittaa vedeneristyskerroksen, mutta minun tapauksessani enemmän siksi, että rappaus alla ei saisi vaurioita, koska minulla on vain sisäänkäynti alla. Olen ostanut Weberiltä yhden, jota suositellaan juuri parvekkeille ja toivon sen toimivan hyvin, erityisesti nyt kun liimaus näyttää olevan erittäin hyvä. Ajattele, että aina pitää tehdä kaikki vaiheet
8 vastausta · 2,5k lukukertaa
S
Stesod: Hei kaikki asiantuntijat Minulla on kysymys/pohdinta. Minulla on autotallin katto. (Katso kuva) joka on tällä hetkellä paperi, raakapontti, kattopalkki. Kipsi. Aion valaa eristetyn laatan. Asfaltin sijaan. Ja aion myös eristää seinät. Ja vaihtaa portin. Mutta nyt kattoon. Kuten kuvasta näette, autotalli on kiinni minun ja naapurin talossa. Ja kattopalkit (kattotuolit) menevät talosta
0 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
Karl_Pedal
Karl_Pedal: Lasia kuulostaa viehättävämmältä kuin pleksi, jos sen haluaa pysyvän tuoreena ajan myötä. Portaissa on hieman joustoa, kun niissä juoksee, voiko se aiheuttaa ongelmia, jos valitsee lasikaiteen? Miten lasi kannattaisi kiinnittää tässä tapauksessa? Ja miten alareunassa voi tehdä niin pienen aukon kuin mahdollista askelmia vasten?
2 vastausta · 2,2k lukukertaa
·
O
otr: Kyllä, se on etu suuremmalla ovella. Se on sisäovi, jonka aion asentaa, ja aion tarkistaa, onko seinässä rappausta.
5 vastausta · 4,2k lukukertaa
S
sinuslinus: Työnjohtaja kotona käyneestä saneerausfirmasta sanoi, että muutamissa lämmitysputkissa suorilla osuuksilla on asbestia. Mutta se on sivelty suoraan galvanoidun putken päälle eristeen alle ja hän ehdotti, että koko putki (joka on muutenkin vanha) vaihdetaan mieluummin kuin että se asbestipuhdistettaisiin. Muuten se on raaputettava ja hiottava pois.
32 vastausta · 22,1k lukukertaa
·
S
sunqan: Onko sähköteippi todella siellä jatkamista varten? Se näyttää pikemminkin siltä, että sen pitäisi vakauttaa putket siellä, missä ne risteävät toistensa kanssa. Se, että putket kulkevat täysin arvaamattomasti seinissä, on kuitenkin kamalaa��. Sähköasennukset pitäisi pystyä arvaamaan. Joku on selvästi halunnut säästää muutaman euron mutkista, putkista ja
11 vastausta · 3,9k lukukertaa
·
Stefan N
Stefan N: Ei.
3 vastausta · 2,4k lukukertaa
Stefan N
3 vastausta · 2,4k lukukertaa
B
busgraab: riski siitä, että saa kampituksia buffingista... onko kukaan tehnyt mitään vastaavaa?
2 vastausta · 6,1k lukukertaa
·
F
falkn: [citat] Leikkaus ei tule olemaan "pehmeä" kuten levyn muut osat. Oletan, että tarkoitat, että levy on aiemmin hiottu/kiillotettu. Uusi leikkaus tulee olemaan mattapintainen. Sen voi varmaankin kiillottaa märkähiomapaperilla eri karkeuksilla, jos jaksaa. Kuinka paljon materiaalia tarvitset? Todennäköisesti on huomattavasti helpompaa ja ei kovin kallista tilata tätä uutena.
9 vastausta · 2,1k lukukertaa
Maxwells demon
Maxwells demon: Onko sinulla muurarinlaatikko? Vahvista ja vedä naru siististi muurarinlaatikolla, niin saat jotain tasaista, jolle voit asettaa sokkelin. Ajattelin laittaa lopuksi sul-blockin viimeiseksi kerrokseksi. Vahvista ja valaa se tasaiseksi.
4 vastausta · 2,5k lukukertaa
·
C
Christer Olofsson: Kiitos, väärä sana minulta, se koostuu savitiilenjätteistä (todella paljon tiiliä) rappausjätteistä, sorasta ja vähän siitä. Ajatus oli säilyttää vanha eristys, mutta ekokuitu 50 cm päässä. Ulkoseinä, koska on äärimmäisen kylmää ja vetoisaa. Mutta jos tulkitsen teitä oikein, kun se kuormittuu, sen pitäisi pystyä asettumaan uudelleen. Kysymys on, kuinka kauan voi kestää
3 vastausta · 1,0k lukukertaa
jockeping
jockeping: Näen, että kuvassa lukee villab garden. Kysy heiltä, mistä he ovat onnistuneet hankkimaan sen olohuoneeseen. Mitat, joita etsit, on varmaankin helpompi, kuten mainittua, pyytää höyläämöltä järjestämään sinulle. Kun katson nopeasti netistä, löytyy vain "tavallisia" vaihtoehtoja juuri setripuusta. Jos höyläämö tekee sen, siitä tulee myös henkilökohtaisempi.
11 vastausta · 3,6k lukukertaa
·
anders07
anders07: Se oli 550 kr pienen suostuttelun jälkeen...
2 vastausta · 1,6k lukukertaa
A
almighty: Kiitos 😀
2 vastausta · 816 lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.