Olen juuri saanut seinät valmiiksi tulevassa mancave / kotiteatterihuoneessani.
Seinät maalataan esimerkiksi silikaattimaalilla ja lattialle laitetaan tummat klinkkerit. Mutta mitä teen jalkalistan / lattialistojen kanssa?
En halua käyttää orgaanisia materiaaleja. Talo on rakennettu vuonna 76 ja siinä on eristämätön laatta, olen yrittänyt suunnitella sen mukaisesti muissa huoneissa.
Joten pitäisikö:
*Ajaa ilman listoja?
*Jakaa klinkkerit listaksi (ehkä vähän kodinhoitohuoneen varoitus??)
*Joku muu muovinen lista, ehdotuksia?
*Valita jonkinlainen jalkalista keraamisesta materiaalista, ehdotuksia?