Nyt on hyvin mahdollista, että postaan väärään paikkaan, mutta yritän.
Huomenna aloitan makuuhuoneen kaappien purkamisen vuokra-asunnossani.
Se on seinä täynnä kaappeja, jotka eivät ylety kattoon asti.
Noin kuten kuvassa, mutta minun menevät seinästä seinään.
Ymmärrän, että taustalla voi olla rumaa ja että minun täytyy säilyttää kaapit, koska se on vuokra.
MUTTA, onko jotain mitä minun tulisi ottaa huomioon, jotta se sujuisi sujuvasti? Ruuvaisinko ne irti
Vai voiko ne irrottaa vääntämällä?
Onko joku teistä tehnyt saman?
Ajattelin laittaa wilfa system -hyllyt verhojen taakse näiden kaappimöhkäleiden sijaan.
Ovatko vaatekaapit kiinnitettyinä seinään?
Jakavatko ne väliseinät?
Onko väliseinien läpi ruuveja, jotka pitävät eri vaatekaapit yhdessä?
Ovenkahvat näyttävät olevan 60-luvulta, ja silloin olivat vaatekaapit enemmän tai vähemmän paikalleen rakennettuja eivätkä suunniteltuja siirrettäviksi.
Mielestäni se kuulostaa äärimmäisen huonolta idealta vuokra-asunnossa. Onko sokkelin alla mitään lattiaa? Miten olet suunnitellut säilyttää vaatekaapit siihen asti kunnes ne laitetaan takaisin?
Todennäköisesti vaatekaapit on ruuvattu seinään ylhäältä sekä toisiinsa. Ne pitäisi voida purkaa ilman väkivaltaa.
Mutta täytyy olla samaa mieltä ylläolevan kanssa; Riskinä on, että sinun täytyy palauttaa ne ennalleen kun muutat. Olisin ensin ottanut yhteyttä vuokranantajaan, jotta he ovat kartalla...
Nyt ne ovat poissa ☺️ Ne olivat ruuvilla seinässä ja sitten muovijuttu väliseinissä. Se sujui todella sujuvasti. Onneksi oli lattia alla, MUTTA seinä näyttää kamalalta. Olen ripustanut verhot siksi aikaa. Onko teillä vinkkejä, kuinka yksinkertaisimmin ja halvimmalla saa siistiksi? Ei ole väliä miltä se näyttää, kunhan se näyttää siistiltä.
Vaikea arvioida olematta paikan päällä, mutta jos se on kipsiseinä, purkakaa vanha kipsi, muuten asettakaa uusi kipsi päälle, sitten tasoitetaan ja maalataan tai tapetoidaan.