Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka
raveper: Onhan olemassa myös valmiiksi maalattuja katto- ja seinälevyjä. Vspont ja pärlspont esim.
nimhed: Hei Onko jollakin käsitystä siitä, mitä puusepänliike veloittaisi vanhan oven karmin (ilman kynnystä) valmistamisesta?
Mikael_L: [citat] Käytetään tietysti kalibroitua testihenkilöä. :D *vanhana mittaustekniikkona en voi olla hillitsemättä itseäni. :o ;)*
MagHam: http://www.swedhandling.se on varmaan jonkin verran kemikaaleja, mutta en tiedä, miten myynti yksityishenkilöille on.
Fred vom Jupiter: Tai täyttää aukko saumavaahdolla, leikata ylimääräinen pois ja tasoittaa samalle tasolle kuin muu seinä.
sblixten: Onko sama puuseppä tehnyt kaiken (tehnyt aukon ja asentanut oven), niin se on kummallista. Kysy puusepältä, miksi ovi ei ole seinän kanssa samassa linjassa ja miksi oven asentaminen kesti kolme tuntia/kappale. Ehkä karmin ja oven paksuus on eri, ehkä siellä oli runkotolppa juuri siinä, ehkä....... Jättäkää maksamatta, kunnes saatte vastauksen. En olisi hyväksynyt sitä ilman
Acer767: Ne ovat samanlaisia lautoja, joista vanha 30-luvun taloni on rakennettu, joten en usko, että ne ovat lattia. Ne ovat varmaankin vain todella kunnollisia juttuja. Mutta vinkki väliaikaisista vinotukista oli todella hyvä, sitä aion ehdottomasti käyttää!
bossespecial: Jos poistat tiilen, sinun on rakennettava seinään vähintään yhtä paljon kuin tiilen paksuus + ilmarako, muuten se näyttää oudolta sokkelin kohdalla. Tiili asettuu varmaan enemmän tai vähemmän sokkelin tasalle?
Robert63: [citat] [citat] Olen miettinyt vähän sitä asiaa. Ehkä se kestäisi hieman kauemmin kokeneelta, mutta se on silti vain 1,5 huonetta per henkilö päivässä, se ei ole paljon, vaikka kuinka sekoittaisi mukaan kuivumisaikoja ja muuta. Kahdelle maalaamiseen tottuneelle päivä toimisi. Kysymys on myös hieman huonosti aseteltu, puhumme huoneista, mutta sisältyykö WC ja keittiö? Silloin se vie
Anonymiserad 156538: Löytyy osa täältä http://roomsandfloors.com/granite-sinks/ hinnat eivät näytä niin pahoilta.
Kaliz: [citat] Nyt olin vähän epäselvä huomaan. :) Viemäriputki on niin lähellä ilmanvaihtoa, että minun täytyy kääriä viemäri ja ilmanvaihto samaan pakettiin. Joten kysymys on enemmän siitä, onko mitään vaatimuksia paloluokituksesta tai muista vaatimuksista, kun eristetään ympäri tulo- ja poistoilmakanavia. Ystävällisin terveisin KaliZ
ByggarenEmil: Erittäin vaikea sanoa, mitä pitäisi ajatella ja nähdä, jos jokin muodostuu esteeksi, kun ei ole paikan päällä tarkastamassa. Voi olla tiettyjä asioita, joita täytyy muuttaa olemassa olevasta rakenteesta sen vuoksi, että se toimii nyt viherhuoneena. Ilmarako on luultavasti oltava, sillä et voi eristää suoraan vaneria vasten, koska se toimii tässä tapauksessa höyrynsulkuna. Koska
Norrhyttan: [citat] Sama täällä. Pikaisen kuvahaun jälkeen näen, että on olemassa uudempia pelejä lakatuilla jaloilla. Se olen varmaan vain minä, joka olen kivikaudelta...
mexitegel: Onnittelut ja tervetuloa 70-luvulle! Toivottavasti viihdytte! Projektiketjut, joissa on paljon kuvia, ovat aina arvostettuja :)
Stefan N: Kyllä, se tuntuu siltä, että jos vain annat sen kuivua, ei ole mitään ongelmaa.
Lars48: [citat] Näyttää siltä, tai johonkin muuhun tarkoitukseen. Ehkä laitettuna karmiin joissain ikkunoissa.
ilafudi: Uskon kuitenkin, että laitamme uudet levyt, mutta säilytämme vanhat. On rakoja ja likaa, kuten porausreikiä ja jotain halpaa maalia, jonka he ovat maalanneet ja joka katoaa, kun pyyhkii rätillä.. (eli kun lapset ovat esimerkiksi levittäneet räkää tai banaania seiniin) Joten joka tapauksessa tulee olemaan paljon työtä rakojen etsimisessä ja tiivistämisessä, varsinkin kun meidän on
anders07: Se riippuu vähän siitä, kuinka tiukasti ne ovat kiinni, mutta taltta ja pieni 2kg leka toimivat yleensä hyvin. Rautakanki voi myös toimia hyvin klinkkerin irrottamisessa. Varmista, että käytät peittäviä vaatteita, suojalaseja ja hanskoja! Lenskat palaset voivat olla ERITTÄIN teräviä! Kun olet saanut kaiken pois, betonihiomakone on yleensä paras vaihtoehto vanhan kiinnityslaastin
Rowah: [citat] Kyseessä on enemmänkin se, että laskenta vaaditaan, jotta se hyväksytään. Nyt on kuitenkin tilaisuus korjata tämä ennen kuin ensi viikolla muovitan katon kiinni. Myöhäisen konsultaation jälkeen rakennesuunnittelija uskoi, että sen pitäisi kestää. Mutta se, että lasketaan sen olevan oikein, maksaisi yhtä paljon kuin kulmarautojen asentaminen. Joten viikonloppuna ruuvataan
Jörgen Ö: Täysin mahdotonta vastata! Jotta tietää, täytyy saada pois pala materiaalia, jotta voi tutkia miltä se näyttää. Näyttää tavalliselta maalatulta betoni- tai rappauskatolta minun silmissäni. Voimme kääntää kysymyksen, miksi haluat tietää? Asbesti ei ole haitallista, jos et riko sitä. Oletko aikonut purkaa kattoa?
huggan: He eivät kirjoita mitään vahvistuksesta, Finja sanoo armering 30 mm tai paksummissa kerroksissa, jos haluat suhtautua siihen. Joten voit vahvistaa vain syvimmissä paikoissa.
findus42: Voit aina hakkeroida tolpan Siporexeen ;) Ystävällisin terveisin
munspelarn: Hei, ajattelin yrittää saada vastausta uuteen kysymykseen ketjussa taas, nyt alkaa suunnittelu uuden kiven valamiseksi, mietin juuri, onko jokin erityinen cementtilaji, joka olisi sopivin käyttää, oletan että markkinoilla on hieman erilaisia lajeja? suuri kiitos jokaisesta vastauksesta, Andreas
Suhagg: [citat] Yksinkertainen vaihtoehto, jota en ole ajatellut. Tuntuu siltä, että tarvitsisin ainakin 3-4 kpl kiinnittämään 10 kg 210x90 cm sängynpäätyä. Ehkä on vähän hankalaa kiinnittää se kaikkiin näihin kiinnikkeisiin, kun en näe sängynpäädyn taustaa, kun se pitäisi kiinnittää seinään. Tarvitsisin varmaan jotain sellaista, joka ei vaadi millimetrin tarkkuutta, kun se
nimhed: Siitä tuli 19x3050x1220. Ainoa gebackle on se, että minun täytyy odottaa sitä :(
Lasson83: [citat] Lähetän kuvia, jos ne voivat auttaa [bild] [bild] [bild] [bild] [bild]
justusandersson: Kevytbetonilla on suunnilleen samat lämpöominaisuudet kuin puulla. 15 cm kevytbetonia, kuten tässä tapauksessa, vastaa 6 tuuman paksuista hirsi- tai lankkuseinää. Eristyskyky on kolmasosa mineraalivillan eristävyydestä ja vastaa siten täällä 5 cm mineraalivillaa. Seinän paino on kuitenkin etu, se luo lämpötasauskyvyn, joka osittain kompensoi huonon eristyksen. Parannettu ilmanvaihto