Myhran
Myhran: Tulee korvata uusilla, mutta antaa puolet jäädä, ne toimivat lisätukena joka tapauksessa Olen rakentanut muutamia taloja, joten pitäisi mennä hyvin mutta en ole koskaan laajentanut ja remontoineet kattoa Joten uusi haaste tällä kertaa Kuitenkin uskon, että katto tulee olemaan matala, koska kulma on matala...25 astetta tulee olemaan parvi lapsille silloin Mutta se on mitä minun on
5 vastausta · 2,5k lukukertaa
K
KrisEne: Olen saanut hallitukselta luvan sillä ehdolla, että seinän mahdollinen kantava toiminto hoidetaan ammattilaisen tekemällä tavalla (esim. teräspalkilla tukeminen).
2 vastausta · 2,8k lukukertaa
·
F
FreddeTsson: Hei! Osta säkki kipsitasoitetta 1. Poista kaikki irtonainen rappaus. 2. kostuta seinä kukkasuihkepullolla vedellä ennen kuin levität kipsitasoitetta lastalla. 3. Kun kaikki on kuivunut, käy koko seinä läpi saman materiaalin ohuella tasoitteella saadaksesi tasaisen ja hienon pinnan kaappirunkojesi/laatoitustasi varten. 4. Jos kyseessä ovat ikea rungot, kiinnität niiden ripustuskiskon
1 vastaus · 2,9k lukukertaa
·
S
stahen: okei. kiitos
11 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
S
11 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
O
oceanis: Ei testattu, mutta Bauhausilla on formskivor -vanereita 1200x2500x12 tai 15. Heidän formiplywood on halvempaa kuin Byggmaxin lastulevyt, jotka myyvät formskivor -nimellä.
1 vastaus · 5,9k lukukertaa
Peter2400
Peter2400: Silikonitiivisteiden liimaamiseen käytetään tällaista, https://www.leifarvidsson.se/tatningslist/lim-till-silikonlist?gclid=Cj0KEQiAwMLDBRDCh_r9sMvQ_88BEiQA6zuAQ48elxAb7tCAf3NyQ8VDuTyX0unTHJgQNdgeSlf6CT4aArwb8P8HAQ Tavalliseen kumitiivisteeseen tavallinen rakennussilikoni pitäisi toimia hyvin, mutta en ole kokeillut.
1 vastaus · 1,4k lukukertaa
Raskus
Raskus: Päivitys: Käytin Roofingsuperstores erinomaista chattia. Tämä edullinen kangas toimii 6 asteeseen saakka, mutta sillä ei ole sisäänrakennettuja liimareunoja, joten se pitää täydentää butyl-teipillä. Hyöty menetetty siis toisin sanoen. He suosittelivat Tyvek supro kangasta sen sijaan.
9 vastausta · 19,6k lukukertaa
SandmanNet
SandmanNet: [citat] Joo, ajattelin aluksi jotain polyuretaanilakkaa itse. Se ei ole liian kiiltävä ja pitäisi antaa hyvää suojaa, mutta en vain tiennyt, riittääkö suoja :)
2 vastausta · 7,8k lukukertaa
Mikael_L
Mikael_L: Lainaus käyttäjältä "4488x3261, post: 2634352" För att underlätta tänkte jag istället för att en separat bärlina under på mitten såga av reglarna (7st exklusive de två yttersta) och skruva dem mot en regel som ligger i samma nivå som dem och som skruvas i ramen. Kommer jag tappa bärighet genom detta? Teoriassa pitäisi olla mahdollista saavuttaa vastaava kantavuus, mutta
1 vastaus · 3,1k lukukertaa
M
munge: Se on tuskin tiiltä. Siihen on yleensä helppo porata. Mitä se sitten voi olla, rapattu lankkuseinä?
2 vastausta · 1,5k lukukertaa
slacker
slacker: Ehdottomasti ei mitään tiivistä muovia - Tuulilevy on se, mitä sinun tulisi käyttää, ja sen kanssa on helppo työskennellä eikä se myöskään maksa maltaita. Olen itse käyttänyt paljon mallia "T-Vind" T-Emballagelta, ja sitä löytyy useimmista suuremmista rakennustarvikeliikkeistä.
1 vastaus · 1,4k lukukertaa
J
justusandersson: Jos puhumme oikeista kivitaloista, eli sellaisista, joissa on massiivisesti muuratut ulkoseinät, niin niitä ei rakenneta tänä päivänä kovin paljon. Se käsityötaito, joka muurarilla oli ennen, ei ole nykyään juuri olemassa. Ainakaan Ruotsissa. Kivitalon seinien, riippumatta siitä käytetäänkö tiiltä, lecakiviä vai kevytbetonia, on oltava puristuslujuudeltaan sellaisia, että ne
4 vastausta · 1,8k lukukertaa
P
PatrickL: Osittain siksi, että masoniitti ei ole hyvä alusta tapetille, suuret liikkeet aiheuttavat halkeamia ja ennen kaikkea minun on siivottava edellisten omistajien synnit kytkemällä itseni upotettuihin pistorasioihin ja sitten viemällä ne lampunjohdolla pintaan asennettuihin pistorasioihin. Ajattelin asentaa lisää rasioita upotettuihin pistorasioihin ja vetää uuden kanavoinnin.
6 vastausta · 1,5k lukukertaa
S
saiter: Se tulee kestämään, lupaan sen. Mutta kuten sanottu... jatka harjoittelua, niin se paranee... //AA
14 vastausta · 4,3k lukukertaa
·
pelpet
pelpet: Luulen, että sillä ei ole väliä, siitä tulee kuitenkin kitti möykky.
4 vastausta · 9,7k lukukertaa
mykee2
mykee2: Minulla on osa sahattua puutavaraa, joka on varastoitu ja välitetty ulkona ja kuivunut muutaman vuoden. Ongelma on nyt se, että olen tehnyt esimerkiksi pinoja 1" ja toisen 2", mutta puutavaran leveys on hieman sekoitettu pinoissa, ja usein käy niin, että se, mitä tarvitsen, on alimpana tai keskellä. On täysin mahdotonta yrittää vetää ulos sitä, mitä tarvitsee. Kattopeltien
0 vastausta · 1,2k lukukertaa
Oldboy
Oldboy: [citat] Maalikauppa on VÄÄRÄSSÄ! Ei koskaan muovimaalia kellariseiniin. Silikaattimaali. Jos ääni on liian "kovaa" tai paljon jälkikaiuntaa pelkillä kellariseinillä, niin paksut kangasverhot voisivat korjata/lieventää tätä.
5 vastausta · 5,1k lukukertaa
mexitegel
mexitegel: [citat] OK, siis pidät ensimmäisestä kuvastani, jossa lista "menee mosaiikkiin"? Laittaa lista mosaiikin päälle ei varmaan olisi yhtä hyvä, koska silloin listan alaosaan jää avoin päätepiste.
4 vastausta · 1,9k lukukertaa
·
D
danpih: riippuu siitä, mitä tarkoitat kaadolla. jos se on kohti keskikohtaa huoneessa ja kaikista suunnista, laittaisin pieniä klinkkeriä tai tasoitebetonia (voi tulla kalliiksi, jos on työntyvää maankosteutta, kuten olen ymmärtänyt, sillä ne tasoitteet ovat aika kalliita) jos on vain 1 cm kaato sisäseinään päin ulkoseinästä, siinä ei ole mitään ihmeellistä. oletan, että tarkoitat 1
5 vastausta · 951 lukukertaa
K
Keld: Missä loppu laskusta on? Ei siitä tule 145000.
6 vastausta · 4,9k lukukertaa
·
T
Thomas_Blekinge: Se on tottumiskysymys. Opiskelijana asuin parvisängyssä useita vuosia, mutta silloin meillä oli kattokorkeus 3,80. Sänky oli noin 2x2 m.
26 vastausta · 9,2k lukukertaa
·
H
Hektor66: Minä käsityöläisenä olisin varmistanut, että alusta oli tuettu, vaihtoehtoisesti tasoitettu. Sitten olisin porannut ja upottanut pari tyylikästä ruuvia.
7 vastausta · 3,7k lukukertaa
·
T
tapaza: Suurkiitos, täytyy testata. Nyt olen maalannut seinät ja katon sekä vanhat kellarin ikkunat. Ikkunoihin on lisätty pari rautatankoa siltä varalta, että ne voivat suojata hieman paremmin murroilta. Tällä hetkellä se näyttää Fritzlin kellarilta, mutta toivon, että siitä tulee pitkällä aikavälillä hieman kodikkaampi. Seuraava askel on imuroida, pohjustaa ja aloittaa laattojen
13 vastausta · 6,9k lukukertaa
·
Y
yhzs8: OK jo se oli varmasti kustannuskysymys, joka vaikutti tähän. Ajattelin vaihtaa kaikki Estremoz-marmoriset ikkunalaudat Bianco Carraraan aiemmin (me asumme omakotitalossa, jossa on jopa 20 ikkunalautaa), mutta siitä tuli paljon kalliimpaa kuin dekorplast (ja mitä tehdä vanhoille vaihdetuille Estremoz-ikkunalaudoille? Säilyttää ne?) Siksi päätimme valita sellaisen vaihtoehdon, jossa
4 vastausta · 4,5k lukukertaa
H
huggan: Kun sanon kelluva lattia, tarkoitetaan sellaista, jota ei naulata tai liimata, vaan se voi liikkua vapaasti. Kun sanon tasoittaa lattiapinnalla, tarkoitan tietenkin tasoitemassaa.
3 vastausta · 4,3k lukukertaa
anders07
anders07: Sitten vain kiinnittäisin seinille huoneen yli menevän tukipuun ja sitten "kortlingar" takana olevaa seinää vasten. Liukuoven tukipuu ei oikeastaan tarvitse kestää mitään painoa, vain ulos/sisään liikkeitä, ja ne otetaan vastaan kortlingeilla. Tällä tavalla sinun ei tarvitse kiinnittää mitään kattoon... Jos laitat 45x95 tukipuun, sinun tarvitsee vain maalata se ja vetää
2 vastausta · 2,2k lukukertaa
A
AG A: Seinä on melkein varmasti osittain kantava. Tämä seinä yhdessä WC:n seinän kanssa rajoittaa kattotuolien jänneväliä. Tarkista kattotuolien rakenne ja mitoitus. Ehkä WC:n seinä riittää. Epäilen, että se kestää.
4 vastausta · 1,4k lukukertaa
·
Claes Sörmland
Claes Sörmland: Nimi Stucco Lustro on luultavasti yleisempi nimi täällä. Marmorino näyttää olevan myynnissä valmiina jauhetuotteena Ruotsissa.
1 vastaus · 2,3k lukukertaa
M
MagHam: Ahh! 27 mutta "täcker 21". Se oli juuri vastaus kysymykseen. :thumbup:
2 vastausta · 2,8k lukukertaa
·
F
f91jsw: 4800 mm jännevälillä ja HEA160 suunnittelijamme ilmoitti kahdesta yhteen naulatusta 45x145-regelistä pilarina. Sinun tapauksessasi ratkaisevaa on todennäköisesti se, kuinka paljon tilaa voit sallia pilareille. Teräspilarit vievät huomattavasti vähemmän tilaa.
11 vastausta · 19,2k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.