D Dcaprio #1 Jäsen · 123 viestiä 29 jou 2016 klo 11:55 Dcaprio Jäsen 123 viestiä 29 jou 2016 klo 11:55 #1 Hei! Olen repimässä vanhaa lattiaa irti mökistä, seinien reunalla jalkalistojen alla on lista, joka saa minut epäilemään. Joissain kohdissa näyttää siltä, että se on sivelty siihen. Mitä se voisi olla? Terv. Dcaprio
Hei! Olen repimässä vanhaa lattiaa irti mökistä, seinien reunalla jalkalistojen alla on lista, joka saa minut epäilemään. Joissain kohdissa näyttää siltä, että se on sivelty siihen. Mitä se voisi olla? Terv. Dcaprio
Jonatan79 #2 Harrastajapuuseppä · Nacka · 24 556 viestiä 29 jou 2016 klo 11:59 Jonatan79 Harrastajapuuseppä Nacka 24 556 viestiä 29 jou 2016 klo 11:59 #2 Kuinka vanha talo on? Jos kyseessä on vain pieniä määriä, voit helposti poistaa ne ilman että rikkoo sitä ja käyttää maskia toivottavasti.
Kuinka vanha talo on? Jos kyseessä on vain pieniä määriä, voit helposti poistaa ne ilman että rikkoo sitä ja käyttää maskia toivottavasti.
D Dcaprio #3 Jäsen · 123 viestiä 29 jou 2016 klo 13:05 Dcaprio Jäsen 123 viestiä 29 jou 2016 klo 13:05 #3 Talo on ehkä jostain 50-luvulta. Voisiko se olla svartlim?
Jonatan79 #4 Harrastajapuuseppä · Nacka · 24 556 viestiä 29 jou 2016 klo 14:41 Jonatan79 Harrastajapuuseppä Nacka 24 556 viestiä 29 jou 2016 klo 14:41 #4 En tiedä, siinä voi olla asbestijäämiä tai sitten ei. Jos määrät ovat pieniä, ei huoleen ole syytä. Jos huoli on, lähetä näyte analysoitavaksi.
En tiedä, siinä voi olla asbestijäämiä tai sitten ei. Jos määrät ovat pieniä, ei huoleen ole syytä. Jos huoli on, lähetä näyte analysoitavaksi.
D Dcaprio #5 Jäsen · 123 viestiä 29 jou 2016 klo 17:17 Dcaprio Jäsen 123 viestiä 29 jou 2016 klo 17:17 #5 Matto oli liimattu naulattuun kovalevyyn, se on asennettu 80-luvulla ja mitä olen ymmärtänyt, niin asbesti kiellettiin 76 ja täysin kiellettiin 82?
Matto oli liimattu naulattuun kovalevyyn, se on asennettu 80-luvulla ja mitä olen ymmärtänyt, niin asbesti kiellettiin 76 ja täysin kiellettiin 82?
Chrissofsweden #6 Remonttinalokas · Dalarna · 3 173 viestiä 29 jou 2016 klo 19:05 Chrissofsweden Remonttinalokas Dalarna 3 173 viestiä 29 jou 2016 klo 19:05 #6 P3-suojamaski ja HEPA-suodattimella varustettu pölynimuri märkäpyyhinnän jälkeen on hyvä alku riskien minimoimiseksi.
P3-suojamaski ja HEPA-suodattimella varustettu pölynimuri märkäpyyhinnän jälkeen on hyvä alku riskien minimoimiseksi.