Hei hei halloo

Tulin vähän hermostuneeksi, aion vetää ilmastointiputken keittiön ja olohuoneen välille asunnossa, jossa asun ja joka on vanha talo. Se näyttää tältä sisältä, onko syytä huoleen?
Käsi pitelee vanhassa talossa olevan seinän aukosta ulos tulevaa venttiilirakennetta, esillä on puupintaa ja kulunutta materiaalia.
 
Näyttää luonnonmateriaalilta. Joka tapauksessa voit laittaa putkesi sinne ja eristää, vaikka se sattuisi olemaan asbestia sisältävää, määrät ovat niin pieniä, että elämäsi ei lyhene yli 1 minuutilla ;)
 
  • Tykkään
MagHam ja 1 muu
  • Laddar…
Ei, sitäpä minä epäilinkin 😁. Poraaminen on valmis ja tuuletin on asennettu. Kiitos!
 
  • Tykkään
thomas33
  • Laddar…
S
sanoisin, että yksittäistä asbestikuitua et näkisi
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.