Tulin vähän hermostuneeksi, aion vetää ilmastointiputken keittiön ja olohuoneen välille asunnossa, jossa asun ja joka on vanha talo. Se näyttää tältä sisältä, onko syytä huoleen?
Näyttää luonnonmateriaalilta. Joka tapauksessa voit laittaa putkesi sinne ja eristää, vaikka se sattuisi olemaan asbestia sisältävää, määrät ovat niin pieniä, että elämäsi ei lyhene yli 1 minuutilla