pandalus
pandalus: Ja, miten meni? Löysittekö joitakin luonnoksia?
2 vastausta · 9,0k lukukertaa
J
justusandersson: Sain taipuman noin 6 mm. Todennäköisesti todellinen puun laatu on korkeampi kuin mitä oletin, kuvista päätellen. En tekisi mitään muita järjestelyjä. Mutta älä käytä ullakkoa varastointiin (joulutavarat ovat kai OK).
12 vastausta · 6,0k lukukertaa
·
M
mamadubba: Vähintään kaksi vuorokautta, mutta mielellään viikko, erään muurarin mukaan, jota kysyin tänään, jos joku muu ihmettelee.
1 vastaus · 2,4k lukukertaa
ricebridge
ricebridge: Miksi et uskaltaisi sitä? Se toimii täällä tässä talossa.
1 vastaus · 1,5k lukukertaa
·
J
justusandersson: En usko niin.
5 vastausta · 3,7k lukukertaa
·
R
rävlyan: Sinun tulisi laittaa salaojitusmateriaalit eikä maa-aineksia taakse, silloin olet selvästi oikealla puolella. L-profiililla on vain laatta sisäpuolella, joka on mielestäni aivan liian lyhyt, jottei se näkyisi etupuolella ja se pitäisi massat sisällä paikoillaan painaen sitä osaa alas. Joskus se ei riitä, sillä useimmiten siihen laitetaan maa-aineksia, mikä voi aiheuttaa routaa taakse,
5 vastausta · 2,2k lukukertaa
·
Bagaregårdens BK
Bagaregårdens BK: [citat] Ei täällä mitään hallitusta Ei kun puretaan! Mielenkiintoisia teesejä yllä. Voin kuvitella, että siinä voi kuitenkin olla vähän vahvistusta :)
5 vastausta · 1,1k lukukertaa
·
S
simonbe: Kiitos kaikista vastauksista! Olen täysin samaa mieltä kanssanne, pitää tehdä avväxling. Katsotaan, teenkö sen ylhäällä ullakolla vai sisältä käsin. Palaan tuloksista kuvilla :)
6 vastausta · 8,4k lukukertaa
·
J
justusandersson: Onko tämä vanha ulkoseinä? Mitä yläpuolella on? Haluaisin nähdä poikkileikkauksen talosta, jotta voisin arvioida, miten teidän tulisi edetä.
1 vastaus · 2,7k lukukertaa
·
tommib
tommib: Useimmissa tapauksissa ne varmasti nostetaan ylös, mutta se voi varmasti vaihdella. Muistan jonkin ketjun liittyen Arid, jossa joku, joka työskenteli juuri sen parissa, mainitsi, että käytettiin elektro-osmoosia "voitelemaan" pontta, kun sitä nostettiin ylös.
3 vastausta · 1,6k lukukertaa
hsd
hsd: Tämä on itse asiassa hyvä https://www.jula.se/catalog/verktyg-och-maskiner/handverktyg/sagar/fogsvansar/handsag-004353/ lisäksi todella halpa
4 vastausta · 2,1k lukukertaa
C
Corsair: Joten kattotuolit sijaitsevat siis betonilaatan päällä toisin sanoen? Jos on ullakolla, näkee puulattian, mutta oletan, että se on laitettu suoraan laatan päälle silloin.
3 vastausta · 4,8k lukukertaa
R
rävlyan: Ajattelen ehkä vähän pidemmälle, että kun käytetään stolpsko, paine kohdistuu yhteen pisteeseen (varmasti vahva), mutta jos talo hieman kääntyy, se voi rikkoa jalan (halkeaa hitsauksesta). Joten tee muutama oikea pilari (betoni) ja raudoitus piirroksen mukaisesti ja täydennä muutamalla jalalla.
33 vastausta · 8,7k lukukertaa
·
Denniis
Denniis: Kyllä, se on varmaan hyvä idea olla liimaamatta parkettia kuten sanot. Täytyy kokeilla näin, jos kukaan ei ehdi saada minua toisiin ajatuksiin:)
4 vastausta · 3,8k lukukertaa
·
Stefan Bengtsson
Stefan Bengtsson: Ihanaa kun se ratkeaa...:)
11 vastausta · 3,0k lukukertaa
·
K
knibbeman: ah kiitos tiedosta, täytyy käydä målarnissa huomenna. minulla on siis 3 levylle.. hauskaa että väki byggmaxissa on niin asiantuntevaa. sain vastaukseksi "1 tuubi riittää noin 6 levylle" mietin, että njaa. joten ostan 6, niin ehkä pärjään.. huokaus minulla on 900 *2700 levyt
6 vastausta · 1,2k lukukertaa
K
knibbeman: Olen äskettäin ostanut vapaa-ajan asunnon, ja olohuoneessa he ovat laittaneet noin 7-8 cm kivenkarkeaa masoniittilevyjen päälle. pysyy kuin kirosana kallio. ei irtoa, kyllä se onnistuu mutta haluaisin löytää paremman ratkaisun. Sain sitten vihjeen laittaa levyt kiinni PL600 liimalla, joka pitäisi pysyä todella hyvin. Onko jollain kokemusta tästä?
0 vastausta · 463 lukukertaa
R
rävlyan: Et tule varmaankaan pystyä puremaan niitä poikki, ne ovat aika kovia. Mitä ruuveja olet käyttänyt, porakantaisia, silloin puun reiästä tulee melkein vähän iso lyhyille ilman poraa. Ehkä jos löydät hieman paksumman asennusruuvin, en ole varma, onko niitä tiivisteellä.
6 vastausta · 1,3k lukukertaa
A
Anna1388: Onko kenelläkään vinkkejä seuraavista Puolasta: YTONG Täysimassiiviset sisäovet Ulkopuolinen ovi - kaksinkertainen Ikkunat - puuikkunat winerspröjsillä Ikkunat - Englantilaiset ikkunat, joita voi nostaa ylös tai alas Renova-kontaktit Työtasot kalkkikivestä Kiitos
0 vastausta · 852 lukukertaa
D
danielcse: Kiitos vastauksista. Otin yhteyttä paikalliseen sahaan, joka on nyt luvannut sahata puutavaran oikeisiin mittoihin.
3 vastausta · 1,6k lukukertaa
holmberg87
holmberg87: Kattolistat jne. on paras poistaa ja tehdä uudet. Maalaa vain uudelleen, jos tulee jokin vaurio, mutta jos olet varovainen ja leikkaat ennen kuin irrotat, se sujuu yleensä hyvin.
7 vastausta · 2,0k lukukertaa
·
Jarlingar
Jarlingar: Leikkaa auki kumiletku, joka on hieman pienempi, jotta voit venyttää sen renkaan yli. Luulen, että Jula:lla on halvempia varaletkuja heidän pirra:lleen.
9 vastausta · 2,0k lukukertaa
·
B
BjörnBygger: Kiitos vastauksesta. [citat] Yleensä se on hiilihappoa, kun pH on alhainen, mutta en ole varma. pH 5,9, mikä ei ole epätavallista maaseudun kaivoissa. Katsoin hieman ruostumatonta, mutta en löytänyt paljon hyviä osia. Onko sinulla ehdotuksia sivustoista? [citat] Oletko onnistunut hyvin siinä itse? C-c mitta? Olen kokeillut eri paikoissa, mutta en saa sitä toimimaan. [citat] Olen etsinyt
4 vastausta · 1,4k lukukertaa
A
AskeHolst: Suurien rakojen kohdalla sinun tulisi ensin laittaa pohjanauha, joka on 3-4mm leveämpi kuin rako. Näin saat hyvän pohjan ja vältät useampien kerrosten kalliin tiivistemassan käytön.
15 vastausta · 5,1k lukukertaa
·
M
martinradbo: Olen rakentanut tavalliset ulkoportaat terassille ja nyt aion asentaa kaiteen. Ei tule olemaan aitaa sivuilla muuten, vain kaide. Ylhäällä ja alhaalla on pystysuorat tolpat, jotka saha illan vinoon ja asennan kaiteen niiden päälle. Koska en halua jyrsiä mitään itse, etsin pyöristettyä kaidetta, joka on mukava kädelle. Jotakin sen tyylistä, mikä näkyy kuvassa. Vinkkejä ostopaikoista
0 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
F
fsn: [citat] Se, että "i eller skaplig näthet till Göteborg" meni sinulta täysin ohi vai?
9 vastausta · 3,8k lukukertaa
S
snowjim: Itse asiassa olisi luultavasti parasta, jos voisi kiinnittää yläkiven väliaikaisesti, kunnes on päätetty, millainen valaistus tehdään, jos tehdään. Onko jotain, millä voisi kiinnittää kiven ja joka pysyy kohtuullisesti mutta jonka voi irrottaa, kunhan asennan valon? Kaksipuolinen matto teippi ei tunnu kovin varmalta, hieman kivilimaa ehkä, mutta se on kallista vain muutamalle
10 vastausta · 4,2k lukukertaa
·
H
hocky54/håkan: Minulla on saumapeltikatto, joka on hilseillyt sieltä täältä. Olen nyt ajatellut laittaa uuden peltikaton vanhan päälle, joka on täysin... Mutta kysymys on, mitä laitetaan uudelle katolle alustaksi, ettei se lennä pois ensimmäisessä myrskyssä??? Terveisin Håkan:)
0 vastausta · 768 lukukertaa
V
Viktor Eriksson: Meillä on eteinen ja eteisen päällä on parveke. Olemme nyt poistaneet kaiken siitä ja aiomme rakentaa sisään. Mutta tuli epävarma olo siitä, miten minun pitäisi "jatkaa" alhaalta tulevien rimojen kanssa. Mitä pitäisi ottaa huomioon. Tässä se näyttää nyt: [bild] [bild] Tämä on yritys luoda se uudelleen Sketchupissa: [bild] Eli 45x145, joka tulee ylös alhaalta mutta on ontoksi
0 vastausta · 2,2k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.