Toki ei kysymys suoraan liittyen meidän omakotitaloomme, mutta jos jossain saa järkevän vastauksen, niin se on varmasti täällä kun kyse on materiaalista, joka on kestävä ja helppokäyttöinen meidän tarpeisiimme.

Minulla on suunnitelmia yrittää kunnostaa eräitä renkaita (löytyvät lastenvaunuista) joilla on taipumus kerätä runsaasti soraa. Ajatuksena on ensin poistaa kaikki renkaisiin juuttuneet kivet ja sitten täyttää reiät ja lisätä sopiva materiaali muodostamaan vähän paremman kulutuspinnan.

Ajatuksia siitä, mitä voisin ostaa reikien täyttämiseen?
Ajatuksia siitä, mitä voisin käyttää kulutuspinnaksi?

• Lastenvaunun kulunut rengas, jossa on pieniä kiviä juuttunut urien väliin, ja se on asetettu laattalattialle.
  • Lastenvaunun kulunut pyörä, jossa on pieniä kiviä urissa, sijaitsee lattialla. Pyörän pinta vaatii korjausta ja lisämateriaalia kulutuspinnalle.
Åsa Lund
Voiko pyörän renkaiden leikatut osat ommella yhteen rautalangalla jollain tavalla?

Stickan56
Mikä on ongelma?:surprised:

Stickan

Bilteman kumipaikka hoitaa homman. Taatusti.

nikasp
Meillä on myös samanlaiset renkaat lastenvaunuissa, eikä ole kovin hauskaa rullailla vaunuja parketilla, jos renkaissa on täynnä soraa. Useimmissa ilmakumipyörissä ei ole tätä ongelmaa (mutta puhkeamisen riski on olemassa).

Stickan56 Stickan56 sanoi:
Mikä on ongelma?:surprised:

Stickan

• Tykkään
tveksamt
  • Laddar…
M MasMats sanoi:
Bilteman kumikorjaus hoitaa homman. Taattu.
Mm, olen harkinnut sitä. Ainoa pohdintani on oikeastaan, kuinka kestävä siitä tulee, kun siitä tulee uusi kulutuspinta niin kuin...

Stickan56
tveksamt tveksamt sanoi:
Mm, olen miettinyt sitä. Ainoa mietintäni on oikeastaan, kuinka kulutuskestävä siitä tulee, siitä tulee ikään kuin uusi kulutuspinta...
Pinta vaikuttaa huokoiselta, joten epäilen, kestääkö se.
Näyttää olevan yleinen ongelma. https://www.barnvagnsblogg.com/barnvagnshjul-en-guide/
Eikö sitä voi vaihtaa parempaan pyörätyyppiin?

Stickan

• Tykkään
Rabbithole
  • Laddar…
Stickan56 Stickan56 sanoi:
Voiko pyörät vaihtaa parempaan tyyppiin?
Kyllä se onnistuu, kysymys on vain hinnasta. Kun otetaan huomioon, että uusi vaunu voi maksaa 10-15 tuhatta, niin pyörät eivät ole ilmaisia. Toivon löytäväni vähän halvemman, mutta silti hyvän ratkaisun. =)

Kiitos kuitenkin inputista!

Paras vastaus

Leikkaa auki kumiletku, joka on hieman pienempi, jotta voit venyttää sen renkaan yli.
Luulen, että Jula:lla on halvempia varaletkuja heidän pirra:lleen.

• Tykkään
tveksamt
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.