F
Etsin leveää yksinkertaisia tai z julkisivupaneelia. Näkee useissa taloissa vaakatasossa ja se antaa modernin, voimakkaan ja hieman rauhallisemman vaikutelman kuin tavallinen julkisivupaneeli.

Mutta mistä löydän sen? Olen etsinyt verkosta tavallisimmista rakennustarvikeliikkeistä ja leveintä mitä löydän on 145mm, mikä on sama kuin minulla nykyään.

Staffans2000
Etsi lähistöltä sahalaitos ja puhu suoraan heidän kanssaan.

F fsn sanoi:
Etsin paksuja yksikielisiä tai z julkisivupaneeleja. Näkee sen monissa taloissa vaakasuoraan asennettuna ja se antaa modernin, voimakkaan ja hieman rauhallisemman vaikutelman kuin tavallinen julkisivupaneeli.

Mutta mistä löydän sen? Olen katsonut verkossa yleisimmiltä rakennuskaupoilta ja levein, jonka löysin, on 145 mm, mikä on sama kuin minulla on nykyään.
Roasjö träförädling sahaa liimapuupaneelit toiveidesi mukaan, olen myös hieman kiinnostunut.
Mutta täytyy varmaan laskea noin 300:-/m²
jos haluaa sen pohjamaalattuna.
Ei hukkaa kuitenkaan, pääspontatut laudat, jotka eivät tarvitse sääntöjä saumojen taakse.
https://mobil.blocket.se/annons/alvsborg/limtrapanel_och_limtratrall/77082404

• Tykkään
Micke_J
  • Laddar…
F
Etsin standardipaneeleja. Niitä näkee joka toisessa uudessa talossa ja olen täysin varma, että talonvalmistajat eivät viipaloi liimapuuta tai tee erikoistilauksia.

Ostimme 200 leveää liimapuupaneelia Martinssonilta. Useimmat rakennustarvikeliikkeet voivat yleensä hankkia niitä ja Setraa.

Molemmilla on vakiosortimenteissa tuotteita, jotka varastoidaan hieman eri pituisina ja käsiteltyinä.

F
Peter2400 Peter2400 sanoi:
Täällä se on, [linkki]
Sehän on täsmälleen mitä etsin. (y) Iso peukku siitä.

Toivottavasti voi saada sen Gbg:hen kohtuullisella hinnalla. Kyseessä ei ole niin monta neliötä.

F
Peter2400 Peter2400 sanoi:
Tässä se on, [linkki]
Olen tarkistanut tämän toimittajan kanssa eikä ongelmia ole muuta kuin toimituskustannukset. Minun tarvitsemat määrät ovat niin pieniä, että 60-70% on toimituskustannuksia. Siitä tulee kestämättömän kalliita lautoja.

Onko jollakulla ehdotuksia enkelfasad, dubbelfasad, Z-panel tai mitä tahansa yli 145mm leveämpiä Göteborgissa tai sen lähistöllä? Jos saan valita vapaasti, 195mm on suositeltava.

Åttersta näki...kiilautui ja fantastiskt service

F
C chevan sanoi:
Åttersta såg...kilade och fantastiskt service
Se, että "i eller skaplig näthet till Göteborg" meni sinulta täysin ohi vai?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.