Meidän täytyy aloittaa poistamalla ikkunat ja ovet kuvasta. Miten etenemme? Meillä on stämp ja olemme ajatelleet asentaa samanlaisen palkin kuin jo on olemassa, eli 45x220x360. Mutta mistä aloitamme? Kuinka paljon seinää kummaltakin puolelta avauksesta meidän täytyy poistaa päästäksemme käsiksi? Ovatko nämä kaksi palkkia riittäviä, koska näyttää siltä, että koko rakenne kantaa tällä hetkellä? Nykyinen palkki on naulattu pystysuoriin reglereihin ulkopuolelta. Palkki lepää myös jokaisessa reguliin, mutta se ei lepää kokonaan, sillä niiden väliin jää pieni rako. Koska se on naulattu siihen, mitä aiomme poistaa, täytyy kantavuus ottaa huomioon uudessa rakenteessa. Haluaisimme mielellämme askel-askeleelta-ohjeet.
 
  • Kuva näyttää osittain puretun seinän, jossa on ikkuna ja oviaukko. Taustalla näkyy askelmia ja rakennusmateriaaleja.
Onko tämä vanha ulkoseinä? Mitä yläpuolella on? Haluaisin nähdä poikkileikkauksen talosta, jotta voisin arvioida, miten teidän tulisi edetä.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.