Olen äskettäin ostanut vapaa-ajan asunnon, ja olohuoneessa he ovat laittaneet noin 7-8 cm kipsiä massonit-levyjen päälle. se istuu kuin piru vuorella. ei saa irti, kyllä se voi irrota, mutta haluan löytää paremman ratkaisun.

Sain sitten vinkin asettaa levyt PL600-liimalla, joka pitäisi kiinnittyä todella hyvin.

Onko jollakulla kokemusta tästä?

Ota kakelfix sen sijaan.

• Tykkään
Dan_Johansson
  • Laddar…
Ok. Asia on se, että minulla on mökki sisämaassa ja ajatus on laittaa kipsiä huomenna. Minulla ei ole oikeastaan mahdollisuuksia saada tätä huomenna. Aion tarkistaa paikalliselta maalarilta, onko hänellä sitä. Kiitos vinkistä!

Aion laittaa noin 12 levyä. Olen ostanut 6 tuubia, katsotaan kuinka pitkälle ne riittävät, jos en saa hankittua mitään kakelfix.

Yhteen 90x240 levyyn kuluu noin 11m liimajuovaa (4 pystysuoraa + ylä- ja alapuoli). 300ml tuubi antaa 6m juovan, jonka koko on 10x5mm. Tarvitaan siis 2 tuubia per levy. Saatat pärjätä vähemmällä, jos seinät ovat täydellisen tasaisia, mutta 6 tuubia 12 levylle kuulostaa erittäin optimistiselta.

ah kiitos tiedosta, täytyy käydä målarnissa huomenna. minulla on siis 3 levylle..
hauskaa että väki byggmaxissa on niin asiantuntevaa. sain vastaukseksi

"1 tuubi riittää noin 6 levylle"

mietin, että njaa. joten ostan 6, niin ehkä pärjään.. huokaus

minulla on 900 *2700 levyt

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.