1 940 lukukertaa ·
7 vastausta
2k lukukertaa
7 vastausta
Tukkia oviaukko
Runkorakentaja
· Gävleborgs
· 2 434 viestiä
Se on helppo korjata, runko reikään esim. 45x70 koolauksilla ja laita OSB ja kipsilevy siihen. Vaikka et olisi tehnyt sellaista aiemmin, teet sen alle päivässä.
Lattian laittaisin jälkeenpäin, koska se on pienempi riski vaurioille.
Lattian laittaisin jälkeenpäin, koska se on pienempi riski vaurioille.
Runkorakentaja
· Gävleborgs
· 2 434 viestiä
Ehkä olisi vielä parempi rakentaa kirjahylly seinään niin, että se seuraa toista seinää, jolloin sinun ei tarvitse mennä sisään ja ulos uudestaan.
Rakentaa oma kirjahylly tai rakentaa olemassa oleva sisään? Minkä puolen ajattelit? Hallille päin, jos täytyy kalustaa MIT seinään olohuoneessa.holmberg87 sanoi:
Unohdin kirjoittaa, että ovat osittain eri mitat siinä, mitä täytyy yhdistää, ja pelkään, että se ei mene suoraan linjaan hallille myöskään :/
Muutamia asioita, joihin törmäät, ovat muun muassa:
- Sähköasentaja, joka siirtää valokatkaisimen, ehkä vastakkaiselle puolelle tolppaa, missä toinen on?
- Kattolistat ovat tiellä, jos aiot rakentaa seinän sinne. Jos poistat ne, todennäköisesti maali lohkeaa irti listasta, seinästä ja katosta riippuen siitä, kuinka sinä tai edellinen omistaja on maalannut. On mahdollista rakentaa niiden ympäri, mutta silloin sinun täytyy muotoilla kipsi, OSB, tukipuut sekä kohdata kattolistat. Jos sinulla ei ole oikeita työkaluja, ei kannata yrittää.
Jonkinlainen säilytystilan rakentaminen ei ole hullumpi idea, mutta ehkä ei olohuoneeseen päin vaan toiseen suuntaan.
- Sähköasentaja, joka siirtää valokatkaisimen, ehkä vastakkaiselle puolelle tolppaa, missä toinen on?
- Kattolistat ovat tiellä, jos aiot rakentaa seinän sinne. Jos poistat ne, todennäköisesti maali lohkeaa irti listasta, seinästä ja katosta riippuen siitä, kuinka sinä tai edellinen omistaja on maalannut. On mahdollista rakentaa niiden ympäri, mutta silloin sinun täytyy muotoilla kipsi, OSB, tukipuut sekä kohdata kattolistat. Jos sinulla ei ole oikeita työkaluja, ei kannata yrittää.
Jonkinlainen säilytystilan rakentaminen ei ole hullumpi idea, mutta ehkä ei olohuoneeseen päin vaan toiseen suuntaan.
Runkorakentaja
· Gävleborgs
· 2 434 viestiä
Runkorakentaja
· Gävleborgs
· 2 434 viestiä
Kattolistat jne. on paras poistaa ja tehdä uudet. Maalaa vain uudelleen, jos tulee jokin vaurio, mutta jos olet varovainen ja leikkaat ennen kuin irrotat, se sujuu yleensä hyvin.
Klikkaa tästä vastataksesi



