Huddingebo
Huddingebo: Yleensä ajattelen samalla tavalla. Jos on epävarma kuormituksista ja miten ne pitäisi mitoittaa, kannattaa ottaa reilusti varmuusmarginaalia. Kaksoisliimapuuta, kuten sinun tapauksessasi, käyttäisin ja tuntisin oloni todella turvalliseksi sen kanssa. Tarkalleen sen selvittäminen, kuinka vähän minimissä tarvitsee mitoittaa, vie aikaa ja maksaa rahaa, jos ei osaa laskea itse, joten
4 vastausta · 1,4k lukukertaa
·
J
justusandersson: [citat] Kyllä.
11 vastausta · 4,7k lukukertaa
·
J
justusandersson: Se voisi olla korkki. Se oli melko yleistä betonin eristeenä.
1 vastaus · 1,4k lukukertaa
·
H
henkepenk: Kuvat? Ilmansuunnat? Vilplan on mukava, mutta vie tietenkin tilaa. Portaiden kaava mukavan portaikon luomiseksi.
1 vastaus · 1,9k lukukertaa
HomeboY
HomeboY: [citat] Kiitos vastauksestasi. Näyttää siltä, että höylääminen on paras ratkaisu tässä vaiheessa. Olen huomannut, että ei ole vain uusia palkkeja, jotka ovat korkeampia, sillä kattotuolit eroavat myös muista välikerrostuista. Golvin asentaminen olisi muuten vaikeaa.
4 vastausta · 1,5k lukukertaa
J
justusandersson: Jätä yllä olevat hieman ilkeät kommentit huomiotta. Jos haluat vinkkejä varastohallin rakentamiseen, sinun täytyy kertoa hieman enemmän siitä, kuinka suuri sen pitäisi olla (noin pituus, leveys ja korkeus), millaista ilmastosuojaa sen pitää tarjota, mihin aiot sitä käyttää jne.
3 vastausta · 833 lukukertaa
Tallguy196
Tallguy196: Haluaisin aplodit "gilla"-kenttään. Kiitos, että näytit ja selitit! Mikä käsityö.
4 vastausta · 2,7k lukukertaa
·
S
Slarvpellen: Vaihtoehto 1! Onko seinällä tapetti vai onko se maalattua kipsiä? Jos kyseessä on jälkimmäinen tapaus, sinun ei tarvitse tasoittaa koko seinää, vaan varmista, että tasoitat paperinauhan sauman pitkin. Ei haittaa, jos se on 1-2 mm yläosassa, vedä se vain muutaman senttimetrin alaspäin, jotta siitä ei tule näkyvää kumpua.
4 vastausta · 4,8k lukukertaa
·
M
Anonymiserad 231185: Muistuttaa minua kesästä 2018, tuulettimet+siirrettävät ilmastointilaitteet olivat loppu koko maassa, uusia ei saatu toimitettua kuukausiin kaikkien kauppojen mukaan! Tilasin itse siirrettävän ilmastointilaitteen Saksasta ja sain sen kotiin viikon sisällä....tuntuu että hankintaketjut ovat usein hitaita.
1 vastaus · 1,1k lukukertaa
kinshasa
kinshasa: Kiitos Martin - tuo vastaus osui nappiin, ei vähiten hinnan suhteen. (y)
2 vastausta · 4,6k lukukertaa
T
topmount: Mielestäni ne näyttävät ok olosuhteet huomioon ottaen.
3 vastausta · 3,0k lukukertaa
·
Hep
Hep: [citat] Niin pitkälle pääsin, ennen kuin huomasin virheen, olivat jalat ja kehys. Sitten siihen pitäisi laittaa säleet "levynä" ja hylly alle, mutta ne saadaan oikealla liimalla. Kuten sanottu, olen enemmän utelias kuin huolestunut, koska tämä oli lähinnä projekti harjoittelua varten. [bild]
5 vastausta · 4,2k lukukertaa
·
useless
useless: Kyllä, jos siellä on asbestia, niin se on 1-2 mm ohut huopa käärittynä itse putken ympärille. Sitten voi olla hieman enemmän asbestia putkikaarissa ja haaroissa.
3 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
C
C.Lundin: [citat] Rauhoittaaksesi vielä enemmän voi sanoa, että tupakointi on noin 10 kertaa vaarallisempaa kuin kohonneet radonpitoisuudet asunnossa, edellyttäen että olet jo tupakoitsija. Jos et ole tupakoitsija, voit todennäköisesti elää asunnossa, jossa on kohonneet radonpitoisuudet, huomaamatta sitä lainkaan.
6 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
J
justusandersson: Kysymykseen ei ole yksiselitteistä vastausta. Se riippuu ennen kaikkea siitä, miten portaat rakennetaan. Kolmella pilarilla, yksi kulmassa ja yksi molemmilla puolilla, missä portaat päättyvät, seinien ei tarvitse kantaa lainkaan kuormia. Jos harkitset vangpalkkien kiinnittämistä seiniin, OSB ja 28x70 mm eivät ole etuja ennen kuin päästään seinään. Materiaalilla ulkoseinissä on
1 vastaus · 2,4k lukukertaa
·
T
topmount: Mielestäni koroke estää paljon lian kulkeutumista sisään, kun ovi avataan. Ei ole moderni, mutta erittäin hyvä on upottaa ritilä, joka kerää likaa kengistä.
3 vastausta · 4,5k lukukertaa
·
L
limpan78: Huippua, kiitos! Olin ulkona ja kastelin ja laitoin palan byggplast :).
2 vastausta · 1,3k lukukertaa
T
Testarn: Halkolista on tehty sopimaan 90 asteen (tai melkein 90 asteen) nurkkaan, joten se on vaikea sovittaa katon ja seinän väliin, jossa on 135 asteen kulma. Luulen, että sinulla on vaikeuksia asentaa se ilman, että jää suuria rakoja listan/seinän ja listan/katon väliin.
3 vastausta · 3,4k lukukertaa
·
G
Gosforth1: Kiitos kaikista vastauksista. Ajatuksena on, että autotalli lämmitetään lämpöpumpulla, harkitsen jättää höyrynsulun leca-harkkojen yläreunan korkeudelle ja eristää vain leca-harkkojen ja tukirakenteiden välinen alue pelkästään alapohjaeristyksellä. Vaihtoehtona olisi olla vetämättä levymateriaalia lecan alapuolelle, mutta se näyttäisi hieman hassulta, koska kahdella
8 vastausta · 4,3k lukukertaa
D
Davion: [citat] Minä käytän fanemig sitä. Uskon, että käytän kunnolla ja käytän runsaasti ja niukasti vedensekaista B:tä sen jälkeen, kun olen primeannut.
14 vastausta · 2,4k lukukertaa
·
Jiji
Jiji: Muista, että valkoinen näyttää hyvin erilaiselta riippuen siitä, onko sinulla huoneessa kylmä vai lämmin valo. Mitä ilmansuuntia vasten ikkunasi ovat? Osta muutama koepurkki joitakin valkoisia sävyjä, joista pidät, ja maalaa ne huoneeseen. Mielellään nurkkiin, ikkunoiden viereen ja keskelle seinää, jotta voit tuntea, vastaako sävy juuri siinä huoneessa sitä mitä haluat. Väri
6 vastausta · 3,3k lukukertaa
K
kest: [citat] Kysymys on, tulevatko seinäsi olemaan kuivia tulevaisuudessa? Jos eivät, ja käytät laastia. Pysyykö se kiinni tulevaisuudessa? Onko se vanha kalkkiväri?
9 vastausta · 5,6k lukukertaa
·
Rampamuffen
Rampamuffen: Minulla on laatta maassa korotetulla lattialla ja eristys yläpuolella. Olen murtamassa lattiaa ja poistamassa betonia vasten olevaa puuta ja korvaamassa nämä tukikohdat epäorgaanisella materiaalilla. Aion vaihtaa vanhan eristyksen uuteen. Lattia on noin 24 cm betonista ylälattian pintaan. Ajatuksena on nostaa eristys niin, ettei se kosketa betonia, ja siten luoda noin 5-8 cm tila
0 vastausta · 1,3k lukukertaa
J
justusandersson: Saituruus pettää aina viisauden. Olen tavannut puolalaisia, jotka ovat olleet erittäin taitavia käsityöläisiä, erityisesti kun on kyse vanhemmasta rakennustekniikasta, mutta myös sellaisia, jotka eivät osaa mitään. Jos mittaat harjan suhteessa kattotuolin keskilinjaan ullakon lattialla, kuinka monta cm eroa on? Kun kattotuolien välinen keskipiste-ero on 60 cm, ongelma pienenee.
3 vastausta · 1,5k lukukertaa
·
P
Pucco: Kallista, jos tarvitsee vararuuvin, mutta vaikuttaa siltä, että sen pitäisi olla M-kierteinen joka tapauksessa. https://www.kjell.com/se/produkter/ljud-bild/tv-tillbehor/fasten-stativ/luxorparts-skruvsortiment-for-vesa-faste-p89085
5 vastausta · 1,3k lukukertaa
·
Stibbe77
Stibbe77: Kiitos, nyt löysin ne.
Stibbe77
Skräcksnöret
Skräcksnöret: [citat] Okei. Olen laittanut yhden naulan per 50cm, joten täytyy ampua lisää sitten. Se on puuta.
2 vastausta · 1,0k lukukertaa
Jonatan79
Jonatan79: Käytä jotain tyyppiä massaa putkessa, joka kovettuu.
5 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
BartochAagje
BartochAagje: Hei hei! Olen löytänyt paljon tietoa savirappauksesta, mutta en löydä mitään pohjista enkä siitä, kuinka tehdä hyvä pohja ennen savirappausta. Katso kuvat; Haluamme savirapata savupiipun, jossa on ohut betoni?? päällä. Onko joku, joka tietää, miten meidän pitäisi tehdä? Suuri kiitos, Aagje
0 vastausta · 1,5k lukukertaa
·
bortek
bortek: Kiitos vastauksesta GoC. Venttiilit asennettiin pari vuotta sitten ennen kuin ostimme. Joten ne eivät ole olleet siellä talon rakentamisesta lähtien. Mutta muuten näyttääkö se hyvältä? Itse ajattelen näin, että reikä on palkin keskellä (vertikaalisesti). Jos se olisi ollut alaosassa, niin se olisi ehkä ollut tärkeämpää vahvistaa.
2 vastausta · 1,5k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.