Askartelen kellarissa ja piristän paikkaa. On useita paikkoja, joissa on aiemmin ollut pistorasioita ja muuta seinillä. Mitä pitäisi käyttää korjaukseen? Jokin muurauslaasti tai rappaus? Kittihän ei ole oikea ratkaisu, sen verran ymmärrän!

• Kuva kellariseinästä, josta on poistettu pistorasioiden kiinnityksiä, jättäen haaleita jälkiä ja koloja näkyviin.
Osta ennemmin säkki laastin B tai C. Se maksaa noin 50 kr per 20 kg sen sijaan, että ostaisit yllä mainitun husfixin, joka maksaa 189 kr per 2.5 kg.
Sekoita sitä mitä tarvitset.

• Tykkään
kest
  • Laddar…
-RB- -RB- sanoi:
Mutta osta sen sijaan säkki rappauslaastia B tai C. Se maksaa noin 50 € per 20 kg sen sijaan että talofix yllä maksaa 189 € per 2,5 kg.
Sekoita tarvitsemasi määrä.
Mikä on ero B:n ja C:n välillä?

B
C Corsair sanoi:
Mikä ero on B:llä ja C:llä?
on hieman kovempi, enemmän sementtiä seoksessa. ehkä sinun pitäisi ostaa KC käyttöbruk istället för B tai C

B on hieman kovempaa kuin C. (Sisältää enemmän sementtiä suhteessa kalkin määrään.) Jos talosi on vanha, se voi jopa olla puhdasta kalkkilaastia, joka on erittäin huokoista. Mutta se ei näytä siltä kuvassasi, mielestäni. Vanhan kalkkilaastin voi murentaa sormilla.

Lainaan ketjua. Mikä on paras täyttämään ja korvaamaan suuret, karkeat kevytsoraharkon segmentit?

Se riippuu siitä, kuinka suuret reiät sinulla on.

Olen käyttänyt C-bruk kellarissani samaan tarkoitukseen.
Toimii hyvin ja älä unohda esikastella ja muovittaa jos haluat sen tarttuvan täydellisesti.

MathiasS MathiasS sanoi:
Se riippuu siitä, kuinka suuria reikiä sinulla on.
Suuria.

• Kuvassa on vasara kiilattuna kiviseinän saumakohtaan.
Okei, silloin useimmat rappauslaastit ovat huono idea. Ne toimivat, mutta sinun täytyy levittää erittäin monta kerrosta.

Sekoittaisin karkeabetonin ja täyttäisin reiät sillä, ja sen jälkeen rappaus kun seinä on palautettu.

Jos muuratussa seinässä on suurempia reikiä, olisin hakannut niitä ja muurannut uusia kiviä.

MathiasS MathiasS sanoi:
Ok, då är de flesta putsbruk en dålig ide. Det funkar men du får lägga väldigt många lager. Jag skulle blanda grovbetong och fylla hålen med, därefter puts när väggen är återställd.
Se on ajatus, johon olen myös miettinyt, mutta olen kuullut, että on väärin korjata kovalla materiaalilla pehmeää materiaalia. Totta vai väärää, hyvä kysymys.

Joo, kun puhdistetaan, se pitää varmasti paikkansa. Jos korjataan isoja reikiä, tiedä häntä onko sillä mitään merkitystä...

MathiasS MathiasS sanoi:
Ja när man putsar stämmer nog det. Är man lagar stora hål vetefasen om det spelar någon roll....
Minä käytän fanemig sitä. Uskon, että käytän kunnolla ja käytän runsaasti ja niukasti vedensekaista B:tä sen jälkeen, kun olen primeannut.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.