olen huomannut suuren eron ruotsalaisten rautakauppojen tarjonnassa, joka on nykyään uskomattoman huonoa, uskomattoman paljon on tilaustuotteita, eikä valikoimakaan ole kummoinen. sitä ihmettelee, miksi se on näin

asun nykyään Ranskan maaseudulla, lähin kaupunki asukasluvulla 30000, sama kuin Visby tai Motala esimerkiksi, mutta täällä on kaikkea mitä tarvitsee ja paljon enemmän rautakaupoissa. kaikki sähkö- ja LVI-tarvikkeet mitä voi kuvitella, koneosastolla kaikki merkit ja mallit, kaikki on hyllyssä. jos jotain on loppu, se on jo seuraavana päivänä siellä ja hinnat ovat paljon alhaisemmat. kysyin viimeksi sisällä ollessani, oliko jotain jota heillä ei ollut varastossa, he vastasivat ei, meillä on kaikki. sitten osoitin 10x 5 metrin muovialtaaseen, joka oli ulkona ja kysyin, onko teillä useampia kotona. sain vastauksen, että meillä on kolme kappaletta varastossa nyt :D
 
P
Muistuttaa minua kesästä 2018, tuulettimet+siirrettävät ilmastointilaitteet olivat loppu koko maassa, uusia ei saatu toimitettua kuukausiin kaikkien kauppojen mukaan! Tilasin itse siirrettävän ilmastointilaitteen Saksasta ja sain sen kotiin viikon sisällä....tuntuu että hankintaketjut ovat usein hitaita.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.