J
jonaserik: Vaikea sanoa, kun ei ole paikan päällä. Pitäisi olla pieniä palasia, noin 20 cm pitkiä, sahata, kokeilla muuttaa sahaa, sahata ja kokeilla uudelleen, kunnes on tyytyväinen. Kovera osa ei ole helppo saada kohdalleen, kun se kallistuu joka suuntaan.
1 vastaus · 1,5k lukukertaa
-RB-
-RB-: Tämäntyyppistä ruuvia olen käyttänyt menestyksekkäästi Leca/kevytsora-seinissä https://www.proffsmagasinet.se/maskintillbehor-forbrukning/infastning/skruv/lattbetongskruv/essve-corrseal-tx30-lattbetongskruv-80x240mm-50-pack?channable=e43496.MTUzMDA4NA&VAT=1&gclid=CjwKCAjw7LX0BRBiEiwA__gNwykTRGAa7EAmkn8Zz55qSKCqjgW38wkphXCtmByn8dgzDIxPeOJaAhoCVsQQAvD_BwE Aiemmin käytettiin usein hieman
7 vastausta · 3,9k lukukertaa
G
Gårdsboende: Jakaja pitää sijoittaa juuri siihen, hän haluaa edelleen voida asettaa esineitä sileää seinää vasten, joskus elämä on kovaa minulle. [bild]
11 vastausta · 2,6k lukukertaa
·
raveper
raveper: Lisää e bäa tai sääntö jokaisen taitteen kohdalla ja jatka. Mittausten ei tarvitse olla tarkkoja.
1 vastaus · 1,1k lukukertaa
Rabbithole
Rabbithole: Tec7 tai PL400 pitäisi riittää.
2 vastausta · 2,4k lukukertaa
T
topmount: Sanoisin pyyhkivän ja näyttävän iloiselta. Tänä talvena olemme ainakin saaneet paljon maata oudoissa paikoissa, mutta se on vain pestävä pois. Valkoinen voi olla jäänteitä kyllästyksestä, joka tulee ulos.
1 vastaus · 1,1k lukukertaa
J
justusandersson: Luulen, että se on erinomainen idea.
3 vastausta · 2,3k lukukertaa
·
J
justusandersson: En tiedä, ajatteletko lautojen olevan pysty- vai vaakasuorassa, mutta pystysuora on paras. Jotta se toimisi, luulen, että sinun täytyy joko pontata puutavara jotenkin tai varustaa se levyillä molemmin puolin. Urajyrsimen ja vanerista sahattujen irtojen piilojen avulla voit melko "helposti" hoitaa ponttauksen itse. Pontatut laudat ruuvataan toisiinsa. Se on erittäin vakaa ja muodostaa
3 vastausta · 3,0k lukukertaa
tompax
tompax: [citat] Käytä myös mieluiten tuulenpitävää kangasta, jolla on korkein vedenpitävyysluokka (W1). Hieman kalliimpaa, mutta silloin runko on suojattu kosteudelta. Luokka W2 ja huonommat päästävät valitettavasti vettä läpi melkoisesti.
3 vastausta · 2,1k lukukertaa
·
Skåneskutan
Skåneskutan: Ok, kiitos!
2 vastausta · 5,4k lukukertaa
·
House of Terror
House of Terror: [bild] Näin se sai olla :)
5 vastausta · 3,9k lukukertaa
·
E
Eleonora1978: Hei! Minulla on autotalli, jossa on kantava ulkoseinä ja siinä on neljä suurempaa halkeamaa. Yksi menee koko seinän läpi ja näkyy ulkopuolella. Halkeamat ovat siellä, missä on ikkunoita. Ne ovat luultavasti syntyneet, kun alueella räjäytettiin 15 vuotta sitten. Olemme nyt asentamassa suurempia ikkunoita ja siten kolme halkeamista katoaa, koska seinä korvataan ikkunoilla. Onko olemassa
0 vastausta · 1,8k lukukertaa
·
H
Halsoul: [citat] Mahtavaa =)
4 vastausta · 2,8k lukukertaa
H
4 vastausta · 2,8k lukukertaa
H
huggan: Ovatko he kirjoittaneet sen niin, mutta jokainen sääntö on yleensä leimattu. Olen kyllä nähnyt vain 18 kaikilla kerroilla, kun olen ostanut.
14 vastausta · 6,3k lukukertaa
·
J
jonaserik: [citat] Missä pumppu sijaitsee, näkyvillä vai kaapissa? On kulunut aikaa siitä, kun minulla oli samanlainen, pumppu oli kaapissa, jota kukaan ei huomannut ja se oli rikki. Pumppusi pitäisi varmaan käynnistyä säädettävällä termostaatilla, oletko tarkistanut että se toimii kuten pitää? Onko laddomaten kunnossa, jotta termostaatti ei jumitu/ole jumissa, sitten käy näin kuin nyt on.
14 vastausta · 2,1k lukukertaa
·
andreascarlsson
andreascarlsson: Olemme juuri ostaneet talon (rakennusvuosi 1926), jossa savupiippu on rakennettu "tavallisten" seinien taakse. Todella harmillista mielestäni, kun rakastan avotulta, varsinkin tällaisessa vanhassa talossa. Edellinen omistaja on käyttänyt talossa puupellettijärjestelmää ennen kuin hankki kaukolämmön, ja siksi savupiipussa on nykyään jonkinlainen putki. Haluan siis tuoda savupiipun
0 vastausta · 1,1k lukukertaa
Sharky58
Sharky58: [citat] Minulla on kolme metriä korkeat tolpat, joten lumikuorman ja elefanttien kestäminen huomioon ottaen valitsin 90x90 liimapuuta eturivin tolppiin. Lisäksi lattiaregulinaan liitos osuu kantavan palkin kohdalle ja haluan siinä 45 + 45 mm kannatuksen liitokseen. Rakenteessani lähinnä taloa olevat kantavat palkit ovat yksinkertaisia 45:mm kanssa saman ratkaisun kuin sinä. Minulla on
23 vastausta · 4,9k lukukertaa
·
Soltun
Soltun: Tänään käytössä on yksiportaallisia styroksilevyjä, jotka halkeilevat ja jotka täytyy vaihtaa noin 100 neliömetrillä, mikä on laajennus omakotitaloon, rakennettu puurakenteella Olen saanut kaksi tarjousta, joissa on erilaisia materiaaleja ja valtavat hintaerot. Mikä on paras materiaali? Miten arvioida rakentajat? Mitä minun pitäisi ottaa huomioon? Soltun
0 vastausta · 903 lukukertaa
·
J
JohanN03: Täydellistä, vielä yksi syy ostaa uusia työkaluja.
6 vastausta · 3,2k lukukertaa
Max1985
Max1985: Hei, Tarvitsen lisää tämän tyyppisiä kiinnikkeitä (katso bild) mutta en tiedä, mitä niitä kutsutaan tai mistä niitä voi löytää. Kävin tänään Hornbachissa, mutta heillä ei ollut, vain pitkiä suurempaa mallia. Voisiko joku ohjata minua. Kaikkea hyvää
0 vastausta · 764 lukukertaa
·
oscarwww
oscarwww: Miten se ratkesi?
2 vastausta · 2,9k lukukertaa
Jonas Westbom
Jonas Westbom: Joo, se on todellakin riski. Hyvä input! [citat]
12 vastausta · 5,7k lukukertaa
·
L
Lopex: Olin myös tasoittanut, mutta käytin ensin märkätilatasoitetta saadakseni kovemman pohjan ennen tavallisen tasoitteen käyttöä.
8 vastausta · 1,5k lukukertaa
·
J
jai134: En usko, että minun tarvitsee huolehtia, mitä se kuulostaa :-) kiitos paljon!
4 vastausta · 3,4k lukukertaa
Sakkeee
Sakkeee: [citat] Joo, se on ehdottomasti vaihtoehto! Olen kuitenkin innostunut rakentamaan jotain itse. Mielestäni siitä tuli niin hieno, kun autoin kaveriani rakentamaan hänen terassiaan.
2 vastausta · 3,9k lukukertaa
T
Trrttsch: [citat] Se vaikuttaa olevan niin oikeastaan. :) Vähän tiukkaa taloutta tällä hetkellä, mutta haluan käyttää tilaisuuden korjata huone nyt pääsiäislomalla, kun kaikki muut suunnitelmat ovat muuttuneet. Katon maalaaminen on vain niin tylsää, joten uudet levyt vaikuttivat niin helpolta. Yksi viimeinen ajatus vain, mitä ajattelette harvasta ja tunkista? Suoraan roikkuvaa pullistumaa
10 vastausta · 4,1k lukukertaa
·
M
Moltipo: Asun 1929 rakennetussa osakehuoneistossa. Sisäseiniin, jotka ovat naapurin kiinteistöä vasten, on aiemmin asennettu kipsilevyjä. Luultavasti siksi, että ei ole jaksettu korjata vaurioita rappauksessa ja asiat on tehty helpoksi. Olen alkanut purkaa näitä, jotta voisin palauttaa seinät alkuperäiseen tilaansa. Lähinnä seinänkulmissa, mutta myös katon ja lattialistan lähellä, rappaus
0 vastausta · 1,5k lukukertaa
·
A
ArneTW: Jos ne ovat riittävän suuria, niin se menee varmaan hyvin... On monia taloja, jotka ovat kivien/pohjakivien päällä. /ATW
1 vastaus · 1,3k lukukertaa
·
Johan Gunverth
Johan Gunverth: Piirrä ympyrä lyijykynällä, saha hieman sisäpuolelta ja raspaa sitten jäljelle jäänyt kipsi. Raspilla, jossa on sileä ja puolipyöreä puoli, on aina hyvä olla. [bild]
2 vastausta · 2,6k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.