Olen uusi remonttihommissa, mutta todella rakastan sitä, on hauskaa nähdä, kun kaikki kehittyy.

Minulla on kaksi reunaa huoneessa, jotka näyttävät hirveiltä, kuvat löydät alta. Kuten näette, olen tasoittanut epätasaisuudet, mutta ne vain halkeilevat. Näyttää, jos olen aivan rehellinen, kauhealta. Onko teillä vinkkejä, miten voisin saada tämän näyttämään siistiltä? Ehkä joku ohut lista?

Teillä on kokemus, joten käännyn puoleenne.

Epävarma, olenko valinnut oikean foorumin, mutta kertokaa niin vaihdan (jos mahdollista).

Lisää kuvia on, jos tarvitsette apua antaessanne. Kun kehityn paremmaksi, on minun vuoroni auttaa haha! :) Ystävällisin terveisin Iloinen harrastelijaremontoija

• Epätasainen seinän nurkka, jossa näkyy yritettyä tasoitusta. Tasoite on halkeillut ja jättää epäsiistin vaikutelman.
Mitä me katsomme? Mitä materiaalia seinä ja vastaavat ovat, ne tarvitsevat kuvausta.

Näyttää siltä, että sinulla on kuitulevy toisella puolella ja kipsilevy toisella?
Oletko käyttänyt vahviketeippiä saumassa?

Hei, se on oikein, siellä kohtaavat kipsi ja kuitulevy. Tasoitin vain suoraan saumassa, siksi halkeama luultavasti.

Pederbygg Pederbygg sanoi:
Tjenare, det är mycket riktigt gips och fiberskiva so möts där. Spacklade bara rätt upp och ner i skarven, därav sprickan i guess.
Minä kokeilisin laittaa sinne vahvistusteipin ja tasoittaa sauman pidemmälle, hiomapaperilla pois tasoite ensin vain niin ettei se kerrostu liikaa :D

• Tykkään
Pederbygg
  • Laddar…
Henrik.woll Henrik.woll sanoi:
Testaisin laittaa sinne vahvikenauhaa ja tasoittaa sauman pidemmälle, hio vaan pakkelia pois ennen niin ettei se rakenna liikaa :D
Tarkoitatko, että annan siellä olevan pakkelin olla, sitten laitan päälle vahvikenauhan ja jatkan tasoittamista kunnes tulee pyöreitä hienoja kulmia? (anteeksi, jos vaikutan hieman kokemattomalta).

Ajattelen, että hiot tasoitteet, jotka ovat paikoillaan, ja sitten laitat teipin ja levität tasoitteen vähän pidemmälle, koska teippi lisää jonkin verran millimetriä..

Tietenkin voit laittaa peitelistan, se käy aivan mainiosti (y):D Itse olisin kuitenkin todennäköisesti tasoittanut, mutta se on makuasia :)

Olin myös tasoittanut, mutta käytin ensin märkätilatasoitetta saadakseni kovemman pohjan ennen tavallisen tasoitteen käyttöä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.