1 454 lukukertaa ·
8 vastausta
1k lukukertaa
8 vastausta
Miten mielestänne ratkaisen tämän parhaalla tavalla?
Olen uusi remonttihommissa, mutta todella rakastan sitä, on hauskaa nähdä, kun kaikki kehittyy.
Minulla on kaksi reunaa huoneessa, jotka näyttävät hirveiltä, kuvat löydät alta. Kuten näette, olen tasoittanut epätasaisuudet, mutta ne vain halkeilevat. Näyttää, jos olen aivan rehellinen, kauhealta. Onko teillä vinkkejä, miten voisin saada tämän näyttämään siistiltä? Ehkä joku ohut lista?
Teillä on kokemus, joten käännyn puoleenne.
Epävarma, olenko valinnut oikean foorumin, mutta kertokaa niin vaihdan (jos mahdollista).
Lisää kuvia on, jos tarvitsette apua antaessanne. Kun kehityn paremmaksi, on minun vuoroni auttaa haha!
Ystävällisin terveisin Iloinen harrastelijaremontoija
Minulla on kaksi reunaa huoneessa, jotka näyttävät hirveiltä, kuvat löydät alta. Kuten näette, olen tasoittanut epätasaisuudet, mutta ne vain halkeilevat. Näyttää, jos olen aivan rehellinen, kauhealta. Onko teillä vinkkejä, miten voisin saada tämän näyttämään siistiltä? Ehkä joku ohut lista?
Teillä on kokemus, joten käännyn puoleenne.
Epävarma, olenko valinnut oikean foorumin, mutta kertokaa niin vaihdan (jos mahdollista).
Lisää kuvia on, jos tarvitsette apua antaessanne. Kun kehityn paremmaksi, on minun vuoroni auttaa haha!
Elektroniikkahullu
· Västra Götaland
· 671 viestiä
Näyttää siltä, että sinulla on kuitulevy toisella puolella ja kipsilevy toisella?
Oletko käyttänyt vahviketeippiä saumassa?
Oletko käyttänyt vahviketeippiä saumassa?
Elektroniikkahullu
· Västra Götaland
· 671 viestiä
Tarkoitatko, että annan siellä olevan pakkelin olla, sitten laitan päälle vahvikenauhan ja jatkan tasoittamista kunnes tulee pyöreitä hienoja kulmia? (anteeksi, jos vaikutan hieman kokemattomalta).Henrik.woll sanoi:
Voisiko se toimia liimaamalla https://www.ikea.com/se/sv/p/foerba...sxqANn5_AaoE1dpZXyRoCVNwQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Se voisi olla aika kiva
Se voisi olla aika kiva
Elektroniikkahullu
· Västra Götaland
· 671 viestiä
Ajattelen, että hiot tasoitteet, jotka ovat paikoillaan, ja sitten laitat teipin ja levität tasoitteen vähän pidemmälle, koska teippi lisää jonkin verran millimetriä..
Tietenkin voit laittaa peitelistan, se käy aivan mainiosti
Itse olisin kuitenkin todennäköisesti tasoittanut, mutta se on makuasia 
Tietenkin voit laittaa peitelistan, se käy aivan mainiosti
Klikkaa tästä vastataksesi