Asun 1929 rakennetussa osakehuoneistossa. Sisäseiniin, jotka ovat naapurin kiinteistöä vasten, on aiemmin asennettu kipsilevyjä. Luultavasti siksi, että ei ole jaksettu korjata vaurioita rappauksessa ja asiat on tehty helpoksi. Olen alkanut purkaa näitä, jotta voisin palauttaa seinät alkuperäiseen tilaansa.

Lähinnä seinänkulmissa, mutta myös katon ja lattialistan lähellä, rappaus on irronnut ja joissakin kohdissa melko syvältä (katso kuvat).
Tarvitsen vinkkejä, mitä materiaalia ja menetelmää olisi sopivaa käyttää! Olen lukenut, että monet korjaavat kipsilaastilla, mutta onko se hyvä ratkaisu minun tapauksessani?

Kiitollinen avusta!

Vaurioitunut sisäseinä, jossa rappaus on rikkoutunut ja paljastaa takana olevaa verkkoa ja puukehikkoa. Seinässä on halkeama, jossa on irronnut rappausmateriaalia. Reikä paljastaa metalliverkon sekä alla olevan rakenteen.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.