H
Hei,

Suunnittelen terassilaudoituksen rakentamista parvekkeelle (vuokra-asunto), mutta pohdin, pitäisikö sen alle laittaa jotain suojaavaa. Se on betonilevy.
Olen etsinyt tietoa, enkä löydä mitään konkreettista. Aavistan, ettei tätä tarvita, mutta ajattelen, että jos lattiaa öljytään ym., niin betonilevy ei näytä kovin hyvältä sen jälkeen.

Onko jollakin suosituksia?
 
Miksi sinun pitäisi öljytä?
 
H
Ylläpito? =)
Mutta sitä ei ehkä tarvita ollenkaan? Tämä on ensimmäinen terassiprojektini =)
 

Paras vastaus

Ei sitä tarvita.
 
H
raveper raveper sanoi:
Ei sitä tarvita.
Mahtavaa =)
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.