F
falkn: [citat] Kyllä, se tuntuu sopivalta.
10 vastausta · 9,8k lukukertaa
·
S
Slägggan: Kuten olin ajatellut...
2 vastausta · 2,3k lukukertaa
·
MathiasS
MathiasS: normaalisti ei laiteta väliseinää parketin päälle, joka todennäköisesti on kelluva lattialla, koska tämä rajoittaa lattian liikettä. Jos se kuitenkin täytyy tehdä, yleensä käy hyvin käyttää kaksipuolista teippiä lattian ja koolingin välissä.
5 vastausta · 2,1k lukukertaa
J
Jeppes96: Savupiipussa on tänään letku, joten lämpö tuskin on ongelma. Olemme avanneet kattoristikon, ja ullakolla savupiippu on 45 mm leveämpi ja rapattu pinta verrattuna alemman kerroksen savupiippuun. Tämä on vain yhdellä puolella savupiippua, jossa se on leveämpi.
2 vastausta · 1,0k lukukertaa
slacker
slacker: Etkö löydä paikallisilta rakennusmarkkinoilta? Onko sinulla lyhyt matka Fjollträskiin? Panel och List on pelastanut minut pari kertaa vanhempien listojen kanssa, jotka eivät kuulu nykyiseen standardiin. Onnea!
1 vastaus · 1,9k lukukertaa
Hammare&Spik
Hammare&Spik: [citat] Kiitos vinkeistä! Aion kokeilla tänään, Hieno torni :)
6 vastausta · 9,5k lukukertaa
·
Matti_75
Matti_75: Jos olet valanut SKB:n, on totta, että sitä ei saa hioa, kun se on pehmeä, vaan käytetään ABS-hiomakonetta seuraavana päivänä. Sinun tapauksessasi voit hioa timanttihiomakoneella, jos et halua kittata.
1 vastaus · 2,0k lukukertaa
E
EmilÖrn: Samanlainen tilanne johtuen seinän purkamisesta ja olen korjannut suuria vaurioita samanlaisessa 30-luvun talossa samalla materiaalilla kuin se aikanaan oli - kalkkilaasti. Ajattelen, että saman laastin käyttö vanhoissa taloissa ei ole ollenkaan huono ajatus. Se on sotkuista mutta halpaa, ja vähän harjoiteltuasi se onnistuu aika hyvin (se pitää "heittää päälle"!). Tasaa laudalla, jne.
1 vastaus · 5,5k lukukertaa
Ö
öringen: Ovatko 2 kpl 25x70 mm lankkuja, jotka asetetaan päällekkäin, yhtä tukevia kuin 1 kpl 50x70 mm tukipuu on varmaankin se yksinkertainen kysymys?
1 vastaus · 1,1k lukukertaa
N
Nylagat: Hei! Olen utelias kuulemaan, miten kaikki ratkaistiin? Minulla on taloelementtitalo vuodelta 62 ja olen kiinnostunut nostamaan kattoa ja rakentamaan toisen kerroksen.
3 vastausta · 2,4k lukukertaa
H
Husfrömmar: Kiitos vastauksesta. Haju, joka tunkeutui esiin, herätti huolestuneisuuden tunteen. Mielestäni siitä oli vähän niukasti tietoa terveysnäkökulmasta. Ajattelen kuitenkin maalata kaikki reunat toivoen pääseväni eroon hajusta. [citat]
2 vastausta · 4,6k lukukertaa
B
Björn Danielsson: Minä, kunnianhimoinen amatööri, puhdistan 1-2 neliömetriä tunnissa. Kuitenkin nopeammin karkean puhdistuksen yhteydessä.
4 vastausta · 4,0k lukukertaa
Huddingebo
Huddingebo: Aion asentaa 110 salaojaputkea kankaan kanssa sisäpuolelle. Vaikka maa on rutikuiva ja koostuu pääasiassa sorasta ja hiekasta. Onko yleensä platon käytössä? Vai onko olemassa vaihtoehtoja?
9 vastausta · 4,7k lukukertaa
·
F
fb35523: Valitettavasti en ymmärrä, mitä kysymyksellä tarkoitetaan. Pitäisikö sinulla olla kaksoiskipsilevy ja sen lisäksi 27 mm ristikoolaus vai tarkoitatko, että sinulla pitäisi olla ristikoolaus runkona, johon kiinnität kipsin? Kaksoiskipsilevylle tarkoitettu pistorasia on usein noin 50 mm syvä, joten se tarvitsee enintään 25 mm tilaa kipsilevyjen takana ja mahtuu siten, jos ristikoolaus
3 vastausta · 1,2k lukukertaa
B
Boebs: Hei! Löysin betonia katon halkeamien korjausyritysten aikana maalikerroksen alta. Nyt olen raapinut pois kaiken maalin ja tykästyin siihen, joten haluaisin pitää sen, hioa kauniisti ja ehkä laittaa lakan päälle. Uskoisin, että siitä tulisi todella tyylikäs! Onko jollakulla vinkkejä siihen, mitä pitäisi/voisi tehdä? Kiitollinen vastauksista!
0 vastausta · 818 lukukertaa
·
M
myrstack: Jos korjaat vain kulman, kipsilaasti ja kevytbetonipalikat ovat varmaan helpoin tapa edetä. Luulen, että joudut tekemään kaksi kierrosta. Ensimmäisessä kierroksessa täytät osan ja täytät suuret reiät kevytbetonipaloilla ja sitten toisessa kierroksessa tasoitat kulman uudelleen. Jos ensimmäisellä kierroksella pääset niin pitkälle, että voit kiinnittää kulmalistan toista
5 vastausta · 3,6k lukukertaa
·
P
Anonymiserad 255302: Kiitos!
15 vastausta · 21,6k lukukertaa
·
T
Tagg: Hei minulla on kellarissani seinä, joka on tehty jonkinlaisesta skalblockista nyt haluan tehdä siihen aukon asentaakseni vinokylen Aukon tulee olla noin 1m korkea ja noin 0,7m leveä Joten minun täytyy jotenkin tukea seinää, poistaa aukon kohdalta blocken ja asentaa palkki, joka ottaa voiman. haluaisin tehdä tämän itse ja haluaisin kuulla, voisiko joku antaa hyvän kuvauksen siitä, miten
0 vastausta · 2,7k lukukertaa
·
O
ola_augustsson: Kiitos paljon Centano, sitä aion kokeilla. Huomasin, että Cramo vuokraa myös pölynsieppaajia.
2 vastausta · 1,2k lukukertaa
sandnabba
sandnabba: Hei! Erään ajatusvirheen ja nopean uudelleensuunnittelun vuoksi saimme ylimääräisen lattiakaivon lattialaattaamme (autotalli/työpaja). Sen sijaan että siellä olisi pesupöytä ja pesukone, siitä tulee työpöytä ja "karkea-toimisto" tilaa juotosasemalle, elektroniikalle, mini-työpajalle ja vastaaville. Ylimääräinen lattiakaivo ei itse asiassa ollut ongelma (siksi jätimme sen, kun
0 vastausta · 1,8k lukukertaa
·
J
Jonas Haglund: Onko joku, joka tietää, mikä solumuovi on kuin Isola komfortskiva 40mm Etsin 100mm Rakenne 1 Duk (Isola) äänen klikkauksen poistamiseksi 2 Isola Platonmatta Sininen 3 komfortskiva tai XPS solumuovi 100mm 4 lattialämmitysfoliu Laminaattilattia Kiitollinen vastauksista
16 vastausta · 6,5k lukukertaa
·
Ormriauga
Ormriauga: Hei kaikki, Olen täydessä vauhdissa poistamassa tapetteja kellarikerroksesta, ja koska monin paikoin on kalkkilaastia, tarvitsisin hieman apua selvittääkseni, mitä minun pitäisi käyttää seinien kunnostamiseen. Talo on omakotitalo 40-luvulta ja seinissä on alkuperäinen väri kolmen tapettikerroksen alla, eikä kukaan ole tehnyt mitään seinille sen jälkeen kun se rakennettiin, mikä
0 vastausta · 801 lukukertaa
·
A
Annerk66: Aiomme asentaa takan savupiipun viereen taloomme. Se on Contura i8 -kasetti, joka rakennetaan paikan päällä. Asennuksen ja rakentamisen hoitaa eldabutiken. Haluaisimme koko kokonaisuuden päällystettävän vuolukivilaatoilla tai jollain muulla kivimateriaalilla ulkopinnaksi, joka näyttää samanlaiselta kuin tulikivi-takat. Onko kenelläkään ehdotuksia kivilevyistä tai
0 vastausta · 920 lukukertaa
K
Knuten26: [citat] Sitä voi myös sanoa 5. lajittelu.
21 vastausta · 14,8k lukukertaa
T
tergo: täytä reiät husfixilla ja poraa uudet ylemmäs
1 vastaus · 2,8k lukukertaa
·
J
JSten: [citat] Loistavaa! Huomasin että Hornbach myy 25 metrin rullaa hintaan 450kr, täytyy varmaan pyöräillä sinne ja hankkia sellainen iltapäivällä. Kuinka ammattilaiset yleensä kiinnittävät tämän metallin yläpäässä harjalla? Leikkaavatko koko pituuden, taivuttavat sen ja kiinnittävät sitten väliaikaisesti ruuveilla, joissa on uppokanta (jotta kipsilevy pysyy tasaisesti
4 vastausta · 4,0k lukukertaa
·
T
TechChad: Sitten uskon, että kosteus on tullut sisään sen vuoksi. Olen ollut samanlaisessa tilanteessa, tosin se oli kerrosten välillä ja kuivattelimme sen ilman, että teimme reikiä (repimme kaiken alas).
5 vastausta · 3,5k lukukertaa
·
Onsalakorven
Onsalakorven: Hei, Nostan tämän kysymyksen uudelleen esille, mutta hieman eri tavalla! Jos haluaisi testata koristepaneelikattoa kylpyhuoneessa, miten sen voisi toteuttaa? Kaikki vanerityypit eivät luultavasti sovi, joten sen pitäisi olla massiivipuuta? Ajattelen laittaa paneeleja kylpyhuoneeseemme, joka on noin 6 neliömetriä, eli ei kovin suuri katto. Olisi hienoa upottaa valaistus paneelien väliin...
20 vastausta · 32,1k lukukertaa
·
L
lassebrun: älä monimutkaista sitä. 1. Kiinnitä se 4 kpl ruuveilla 2. Tee leuanvetoja kunnes et jaksa enää 3. Tee vielä 10 kpl lisää 4. Juo ylimääräinen olut 21:59 kunnioittaaksesi kieltolakia 5. Nuku hyvin äläkä ajattele enää palkin kantavuutta.
2 vastausta · 3,8k lukukertaa
·
F
FrippeFlyer: Kokemukseni talon muista rakennusrakenteista on, että ne eivät ole muuta kuin heikkoja tukirakenteita. Ajattelin vaneria ja 6 mm kipsiä... Onko se liian heikkoa? /F
2 vastausta · 1,5k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.