Hei
minulla on kellarissani seinä, joka on tehty jonkinlaisesta skalblockista
nyt haluan tehdä siihen aukon asentaakseni vinokylen
Aukon tulee olla noin 1m korkea ja noin 0,7m leveä
Joten minun täytyy jotenkin tukea seinää, poistaa aukon kohdalta blocken ja asentaa palkki, joka ottaa voiman.
haluaisin tehdä tämän itse ja haluaisin kuulla, voisiko joku antaa hyvän kuvauksen siitä, miten tukeminen tehdään parhaiten?
kiitos etukäteen