En tiedä, olenko postannut oikeaan ketjuun, siirtäkää mielellään ketjuni muuten. Hei, minulla on savupiippu, joka pitää laatoittaa, ongelmana on, että se eroaa noin 45 mm, joka täytyy ensin tasoittaa, mitä laastia voin käyttää tähän? Onko se edes mahdollista? Olen katsonut rappauslaastia c, mutta suositeltu kerrospaksuus on vain noin 12 mm. Savupiippu on noin 150 vuotta vanha, en tiedä mitä laastia "he" ovat käyttäneet savupiipun rakentamiseen. Ystävällisin terveisin, Jesper.