Hei.
Minulla on vaurioitunut sininen betonielementti, jonka ajattelin korjata. Ajattelin kysyä, onko jollakulla hyviä vinkkejä sen korjaamiseen. Olin ajatellut käyttää vaahtotiivistettä ja sitten jotakin kotikorjausainetta.

• Vaurioitunut sinibetoniseinä, johon on tarkoitus käyttää saumavaahtoa ja talonkorjausainetta.
Voit käyttää gipsbruk, tein niin vanhassa asunnossani, jossa minulla oli lättbetong seinät.

Mitä lopputulosta haluat saada?
Onko se ulkoseinä? (Näen ilmanvaihtoaukon yhdessä seinässä, mutta se voi yhtä hyvin mennä kanavaan)
Pitäisikö seinä päällystää tai eristää jollain?

Kylmiltään voit käyttää melkein mitä tahansa, kaikesta uretaanivaahdosta talokorjauslaastiin, ja saada kestävämmän lopputuloksen kuin sinibetonilla...

Dowser4711 Dowser4711 sanoi:
Mitä haluat lopputulokseksi?
Onko se ulkoseinä? (Näen venttiilin yhdellä seinällä, mutta se voi yhtä hyvin mennä putkeen)
Pitäisikö seinä pinnoittaa tai eristää jollain?

Yksinkertaisesti sanottuna voit käyttää melkein mitä tahansa, kaikesta polyuretaanivaahdosta talon paikkausaineeseen ja saat kestävämmän tuloksen kuin sinibetoni...
Se on sisätiloissa. Siellä, missä venttiili on, siellä keittiöni tulee olemaan. Ja sen rikkinäisen seinän takana on minun pieni WC:ni.

Ei enää ideoita?

Jos korjaat vain kulman, kipsilaasti ja kevytbetonipalikat ovat varmaan helpoin tapa edetä. Luulen, että joudut tekemään kaksi kierrosta. Ensimmäisessä kierroksessa täytät osan ja täytät suuret reiät kevytbetonipaloilla ja sitten toisessa kierroksessa tasoitat kulman uudelleen. Jos ensimmäisellä kierroksella pääset niin pitkälle, että voit kiinnittää kulmalistan toista kierrosta varten, se on menestys

• Tykkään
Luddis_1
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.