9 508 lukukertaa ·
6 vastausta
10k lukukertaa
6 vastausta
Kuinka tehdä viisteitä kolmiolistoihin?
Hei. Meillä on ikkuna, jonka ympärille haluamme asentaa kolmionmuotoiset listat kaikille neljälle sivulle. Ne pitäisi kohdata reunoilla 45 asteen kulmassa. En ymmärrä, miten minun pitäisi jiirata ne (eli miten minun tulisi pitää niitä katkaisusaha niin, että kulma on oikea nurkissa).
Voisiko joku auttaa minua tässä?
Linkit kuvaan ikkunasta ja kolmionmuotoisesta listasta.
Ystävällisin terveisin
Voisiko joku auttaa minua tässä?
Linkit kuvaan ikkunasta ja kolmionmuotoisesta listasta.
Ystävällisin terveisin
Tältä lista näyttää oikeasti. Epävarma jos se on neljänneslista vai kolmiolista?K Kane sanoi:
Okei, eli pidät sitä sahalla "hienompi" puoli ylöspäin. Gerat toisen kulman 45 ja sitten käännät sahan niin gerat 45 toiseen suuntaan vain?
Jäsen
· Stockholm
· 4 636 viestiä
Määrittele mikä on ylös/eteenpäin/alaspäin, ja pidä lista siinä otteessa äläkä koskaan käännä sitä.
Lattialistat siis pystysuunnassa koko ajan myös leikatessa.
Ikkunalistat, aina etupinta koko matkan leikkuuseen asti, jossa ne täytyy kääntää makaamaan.
Kattolistat, aina yläpuoli ylöspäin myös leikatessa.
Tein näin alussa ja sitten se sujui omalla painollaan.
On monia tapoja ajatella, mutta tämä tapa on hyvä alku ymmärtää miten se pitäisi leikata.
Olen rakentanut 6kulmaisen tornin 3 kerroksella, joten olen oppinut ;-)
Lattialistat siis pystysuunnassa koko ajan myös leikatessa.
Ikkunalistat, aina etupinta koko matkan leikkuuseen asti, jossa ne täytyy kääntää makaamaan.
Kattolistat, aina yläpuoli ylöspäin myös leikatessa.
Tein näin alussa ja sitten se sujui omalla painollaan.
On monia tapoja ajatella, mutta tämä tapa on hyvä alku ymmärtää miten se pitäisi leikata.
Olen rakentanut 6kulmaisen tornin 3 kerroksella, joten olen oppinut ;-)
Kiitos vinkeistä! Aion kokeilla tänään,Workingclasshero sanoi:
Määritä, mikä on ylös/eteenpäin/alas, ja pidä lista siinä otteessa ja älä koskaan kierrä sitä.
Lattialistat siis korkeudella koko ajan myös leikkuussa.
Ikkunalistat, aina etupuoli koko matkan leikkuuseen, jossa se täytyy kääntää asettuakseen alas.
Kattolistat, aina yläpuoli ylöspäin myös leikkaamisessa.
Näin tein alussa ja sitten se sujui itsestään.
On monia tapoja ajatella, mutta tämä tapa on hyvä alku saadakseen ymmärrystä siitä, miten leikata.
Olenhan rakentanut 6-kulmaisen tornin 3 kerrokseen, joten olen oppinut ;-)
Hieno torni
Klikkaa tästä vastataksesi