Senaste aktiviteten
-
MKlart man vet. Alltid röstat blått och blir det igen. Bara kolla hur fanskapet i miljöpartiet uttryckt sig sista dagarna. Inget nytt...
-
Spikbjörn svarade i tråden Söker låshus och reservdelar.Vad är det som är fel på det trasiga låset? Det ser ju ut att kunna vara en åtkomlig mekanik inuti det. Kan det vara enklare att... -
RRobert-san01 svarade i tråden Vad har ni gjort med era hus idag?.Heter Walu, Starlight. Ska tåla 100kg och vara godkänt mot barn och djur om jag minns rätt. Köpte det från Tyskland då det var typ...
-
SHäftigt! 👍❤️
-
RRäknenisse svarade i tråden Hur många ampere behöver man i en mindre bostadsrätt?.Den viktigaste frågan är väl om du har möjlighet att få in trefas i lägenheten eller inte? Om nu en hel del grannar har det så kan det...
-
FredrikR svarade i tråden Den stora öltråden!.Nöjde mig med 1st. 😇🫣😂 -
Sstig54bk svarade i tråden Quiz: Talar du flytande byggsvenska?.Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 272 andra personer (31%) som har gjort quizet "Talar du flytande byggsvenska?"
-
[SKPG]Zamora svarade i tråden Den stora öltråden!.119 spänn! 🫣 -
KNja, han skriver att han vill ha ett hus bakom ledningen. Han tar ju själv upp som alternativ att ta ned den för att sedan återställa...
-
MMr Tool gillade Claes Sörmlands inlägg i tråden Dolt fel - hur ser processen ut? Är det värt att dra igång det ens?.Nu när du har hittat en äldre dålig reparation, har ni haft en stor kostnad för att laga den punkterade ångspärren? Varför i så fall...
-
MMatkap svarade i tråden Tävling: Vinn en exklusiv kockskärbräda i ek.Svar: X - Mörrum. Jag skulle laga en stor gryta het ungersk gulasch!