Senaste aktiviteten
-
PNu är sommarens tävling avslutad! Tack till alla som varit med och tävlat om en Roborock Qrevo Edge och för alla kreativa namnförslag...
-
Jarlingar svarade i tråden Hq 430X problem.Den är beställd från Bygghemma. Är inlämnad på verkstad nu så vi kanske får svar på vad det är för fel -
ADet börjar hända lite i allafall, mycket småplock kvar och hela långsidan men det börjar påminna om en trädgård i alla fall. Har fått...
-
SSkogsmusen svarade i tråden Quiz: Talar du flytande byggsvenska?.Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 416 andra personer (96%) som har gjort quizet "Talar du flytande byggsvenska?"
-
EEddietheguy svarade i tråden Tujahäckar brandfara?.Mitt inlägg var lite halvt på skämt men tycker det är ett otyg. Det handlar inte om social kontroll utan mer av trygghet. Det har visat...
-
Hheimlaga svarade i tråden Vad är koden till kassaskåpet värd?.Jag skulle gå dit och säga åt dem att det finns en i byn som har koden men att denne är irriterad på de nya ägarnas småsinthet. Säga att...
-
Appendix gillade Keillers inlägg i tråden Har man inte problem så skaffar man sig - SCHEPPACH BRMR300.Åter till ämnet, den billiga Scheppac-roboten för endast 995 kr. Igår levererade postisen den klippare jag beställde i söndags kväll så... -
Appendix förvånades av Chefreds inlägg i tråden Har man inte problem så skaffar man sig - SCHEPPACH BRMR300.Har roboten guidekabel? -
Rümpmas svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv kockskärbräda i ek.Rätt svar: X.Mörrum Sen skulle jag laga min gamla trasiga skärbräda så att jag hade en i reserv om även denna oljebehandlade skärbräda i... -
[SKPG]Zamora svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.Nej, jag förstår faktiskt inte den, eller vad du försöker få fram..... -
john68 svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.Tänkte att svenska var självklart för alla över iq50😘 -
Aaddetheslirro svarade i tråden Har mäklaren alltid rätt till provision?.Provision är alltid en känslig fråga, men det folk glömmer är att mäklarens insats är rätt ojämn. Fotografering, annonstext och...
-
MMrs November svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.Oj vad sorgligt sagt. Livet är till för att levas inte överlevas🥰
-
Aaddetheslirro svarade i tråden Har mäklaren alltid rätt till provision?.Huvudregeln är att mäklaren har rätt till provision om en affär kommit till stånd under uppdragstiden, oavsett om mäklaren 'gjorde'...
-
Hheimlaga svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Du må göra det då. Det nöjet bjuder jag på.
-
[SKPG]Zamora svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.Varför undrar du det? -
Ffribygg svarade i tråden Sprängning i grannskapet.Det förstod nog alla vettiga människor..
-
AndersMalmgren gillade Anders243s inlägg i tråden Vi bygger ett eget mejeri... själva... i lösvirke.Vad roligt att se detta gensvar. Kul med alla byggahusare som söker sig till mejeriet/butiken. Hoppas att affärerna går bra i övrigt...