Senaste aktiviteten
-
MMrs November svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Alla ballade ut på tjuvjakten. Ingen kom till Hälsingland. Är det ingen som spelar poker heller😏
-
FDet var ett skämt
-
PPligg85 svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.Det säger alla men i slutändan har de flesta bara överlevt livet och inget de gjort kommer man ihåg eller ser bevis på särskilt länge.
-
HOch även för de utan FB.
-
Farstatjej90 svarade i tråden Sprängning i grannskapet.Det var ett skämt -
FFrågan du ställde gällde vilka det var förutom svenskan. Glömde du det?
-
Ffribygg svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.De Finländare som kom till exempelvis Eskilstuna, Finspång eller Motala för att jobba borde kunna få äldrevård på sitt hemspråk om de...
-
Hheimlaga svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.Som finlandssvensk vet jag mycket väl vilka mängder med folk det är som bor här fast de är svenska eller norska medborgare. Och hur...
-
Hej. Tänkte dela med mig av en ny "hur gör man" tutorial. Många tycker att det är svårt att silicona och få till en snygg felfri fog... -
AAffe61 svarade i tråden Quiz: Talar du flytande byggsvenska?.Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 308 andra personer (72%) som har gjort quizet "Talar du flytande byggsvenska?"
-
Aaddetheslirro svarade i tråden Vad är koden till kassaskåpet värd?.Klassisk gråzon det här. Kassaskåpet räknas normalt som lös egendom om det inte är fast monterat i väggen, så det ingår egentligen inte...
-
ADet är inte frågan. Frågan är om fokus ska ligga på att underhålla och förvalta va-anläggningen eller om kringaktiviteter är där man...
-
[SKPG]Zamora svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.Frågan du ställde gällde vilka det var förutom svenskan. Glömde du det? -
EErikgabr svarade i tråden Kalk/salt eller mögel?.Allt salt löser sig inte i vatten, men salt som spontat uppstår i en källare gör troligen det.
-
Alfredo svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Din gottegris! -
MMartin Lundmark svarade i tråden Jordtag till reservkraftsomkopplare.Hej Avemo Jag håller med dig I inlägg #77 här i tråden tog jag upp att att i ett svagt elnät (i ett elnät med svag generering) så...
-
MMrs November svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.Kunskap är alltid bra! Håller med🙂
-
Alfredo svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Det betraktar jag som ett rån. -
Aaddetheslirro svarade i tråden Råd inför bostadsköp.Ett tips som är lätt att missa: titta kritiskt på annonsbilderna innan visning. Tomma rum, dåligt ljus eller konstig vinkling kan dölja...
-
MMrs November svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.Jag har varit med och byggt vårt land🥰
-
WWalllE svarade i tråden Blandarfixtur godkänt utan kortling?.Om jag limmar istället, duger det då?
-
WWalllE svarade i tråden Blandarfixtur godkänt utan kortling?.Om jag väljer att limma istället. Duger det då?
-
Alfredo svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Det verkar vara en alldeles för hög siffra... -
Friggebod.net svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.En bra start skulle ju vara att man måste vara svensk medborgare för att få rösta till kommun och landsting. Då har man ju i alla fall...