Senaste aktiviteten
-
DDilato svarade i tråden Tujahäckar brandfara?.Tropiskt, upp till 36 eller ibland mer på dagen och 26 på natten dar Es Salaam. Men samtidigt svenskt klimat typ 24 på dagen och 15 på...
-
PPerOF svarade i tråden Räta upp gammal stentrapp.Hej igen ! Välj ut de fem nedersta trappsteg. Säkra upp det 7e trappsteget med klossar eller liknande. Sen drar du bort det 6e...
-
Roga1337 svarade i tråden Den stora öltråden!.Första ölen sedan Skogsröjet. God Saisson med lite krämigt/gräddigt Skum👌 -
Kattkvinnan svarade i tråden Alla som gillar katter - räck upp en hand!.Så fina katter!! Salvia har vandrat över regnbågsbron sedan länge men hon älskade Animal cops på den nivån att jag blev lite orolig... -
DDetta verkar ha blivit en hata Thuja tråd, helt klart finns det många som gillar thuja jag själv trycker den gör sitt jobb som gräns när...
-
DJag tycker tuja som häck och solitär passar utmärkt i 60-till 90-talens täta radhus, kedjehus och miljonprogramsvillor. De är så...
-
DAntar att du menar de två sorterna av Tuja som vi främst använder till häckar. Jag är inte särskilt förtjust i dessa heller, speciellt...
-
MSjälvklart älskar vi katter. Har sex stycken. ❤️
-
PPerOF svarade i tråden Räta upp gammal stentrapp.Man kan kila in klossar under stegen, och gjuta i mera material. Här känns det mest. som att hela trappan "kalvat". Bäst att mura om...
-
BAlltid kul att handla mat på Åland, finns mycket man kan försöka gömma bakom mjölken... (Fast priserna är inte lika roliga...)
-
DJag kommer nog att rösta på centerpartiet för att få en motvikt mot miljöpartiet och vänstern, ser ingen anledning till att hålla det...
-
FFörvaltare gillade Joakim götets inlägg i tråden Nya soplagen 2027: det här händer med ditt sopkärl.Tyvärr är det väl som vanligt när det gäller Sverige och våra beslutsfattare att man alltid väljer det enklaste (billigaste) för dem...