Senaste aktiviteten
-
Llbgu svarade i tråden Nya soplagen 2027: det här händer med ditt sopkärl.Igen, för att vara kollektiv bestraffning krävs att folk straffas för vad några andra gör. Att tvinga in folk i system som skolplikt...
-
kashieda gillade Marlen Eskilssons inlägg i tråden Hur felsöker man doft/känsla av "gammalt" i ett rum?.Jag gissar ändå på plastmattan, om det inte luktar i andra rum. Eller vad finns mer kvar från 70-talet i det rummet? Det får mig att... -
G-83 svarade i tråden Entreprenör grävde vattenledning för grunt..Jag kör grävmaskin i Skåne och om inte någonting hindrar det lägger vi vattenledning på 1,2m och går vi mycket grundare än så isolerar... -
kashieda svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Gaaaahhhh! för att åsikten om människors lika värde verkar ha blivit vänsterextrem. -
JJodenmarck gillade pacman42s inlägg i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Sänkning av vissa skatter ökar intäkter via andra skatter. Låga kostnader för el ger rimligen en bättre utveckling hos industrin som...
-
JMed 25A abbonemang Eon syd kostar bara abbonemang, överföring och energiskatt (alla inkl moms) 1515 kr vilket blir 2,81 kr/ kWh. Lägger...
-
NNils45 svarade i tråden Måla/laga puts runt fönster?.Om du skrapar bort all lös färg så kommer säkert mkt puts att följa med samtidigt. Jag har lagat runt fönster genom att fästa formbrädor...
-
Intet svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.I själ och hjärta är vi överens (som vanligt 😀) heimlaga. Men är affärsinnehavaren så oklok att denne inte vill ha dina pengar, så får... -
HHar det varit målat med slamfärg, tex falu Rödfärg, räcker det i allmänhet att borsta bort löst sittande färg innan man målar om. Prova...
-
Fotografen gillade pacman42s inlägg i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Sänkning av vissa skatter ökar intäkter via andra skatter. Låga kostnader för el ger rimligen en bättre utveckling hos industrin som... -
KKorvmos svarade i tråden Vilken ventil standard till mitt element?.Gick fint att montera! Nu får jag vänta in lite kallare dagar och se om de nya fungera bättre än de gamla.