Senaste aktiviteten
-
NyKarin svarade i tråden Måla/laga puts runt fönster?.Jo, hästjobb jag inte tänker ge mig in på. Tänker bara försöka snygga till runt fönstret. -
EEld svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Praktiskt taget alla barn har bankkonton. De får ofta pengar av släktingar från tidig ålder så därför öppnar föräldrarna konto åt dem...
-
NNils45 svarade i tråden Måla/laga puts runt fönster?.Ok så gammalt! Resultatet av täta färger blir detsamma på trä o puts - underlaget förstörs. Har inget bra tips om skadan redan är skedd...
-
DDilato svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Som femåring har du inget ekonomiskt privatliv eftersom föräldrarna är ansvariga för allt du gör.
-
KKurtivan svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Då hade det viftats med Israelflaggor istället?
-
SOch här har den volatila produktionen länge levt på att stödtjänsten redan fanns i vårt elsystem (vattenkraft). När denna inte längre...
-
Llbgu svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Bara för att det finns så innebär det inte att alla barn har tillgång till det. Eller tror du att alla 5-åringar får elektroniska...
-
DDet man inte vill sälja för utbudspris skall man inte överhuvudtaget bjuda ut till salu. Menar du på allvar att jag som finlandssvensk...
-
NyKarin svarade i tråden Måla/laga puts runt fönster?.Att täta färger inte fungerar vet jag, särskilt som många trädetaljer är målade med plastfärg. Det är därför jag håller på att fixa... -
Hheimlaga svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Det man inte vill sälja för utbudspris skall man inte överhuvudtaget bjuda ut till salu. Menar du på allvar att jag som finlandssvensk...
-
DSänkning av vissa skatter ökar intäkter via andra skatter. Låga kostnader för el ger rimligen en bättre utveckling hos industrin som...
-
OOnkelberry svarade i tråden Sprängning i grannskapet.Innan man spränger låter man normalt utföra en riskanalys som tittar på hur mycket man kan vibrera för den platsen. Man anpassar sedan...
-
DDilato svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Det betyder inte att det är gratis bara för att du inte kan betala på det sätt säljaren vill ha betalt. Du kan inte tvinga någon att...
-
PGammalt kök + verkstad i gaveln på gammal lada. Syllbyte + stomförnyelse krävs av hela gaveln pga en vattenskada. Stenbumlingar under...
-
HJag lyssnade på Helldén i radion i morse, han imponerade verkligen inte. Hans resonemang om kärnkraftens nota till kunderna var väldigt...
-
SStefan.o svarade i tråden Allt om motorcykeln.Jag har då inte varit med om det vid någon av de besiktningar jag besökt. Flera stationer från Dekra, Opus, Besikta etc. Förvisso...