Senaste aktiviteten
-
BBitterhetsakademin svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Genom att trissa upp priset för den vanlige medborgaren kan staten och ett antal privata företag berika sig oskäligt. Knappast någon...
-
PDå är frågan om det är bättre att göra en ingång från grusgaraget till den timrade delen (3e bilden), där är det en gjuten platta. Dock...
-
nanowire gillade Jeppeengs inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Lite bilder på en skohylla/sittbänk som jag precis blivit klar med. Benen är av Teak, ribbor och stag är Ek och sittbänken är Sipo... -
NTouché! Det funkade som jag hade planerat. Någon form av infästningselement i plast med grov konisk gänga, låsning med ståltråd, 16mm...
-
HHenrik 75 svarade i tråden Maskin för att underlätta att fräsa golvvärme i befintlig golvspån?.Jag tror inte det finns andra alternativ om man vill fräsa själv än överhandsfräs. Det är jobbigt som busen då jag enbart gjorde 20kvm...
-
Ssblixten svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Perfekt, då tjänar Sverige ännu mer pengar 👍
-
PTouché! Det funkade som jag hade planerat. Någon form av infästningselement i plast med grov konisk gänga, låsning med ståltråd, 16mm...
-
ATouché! Det funkade som jag hade planerat. Någon form av infästningselement i plast med grov konisk gänga, låsning med ståltråd, 16mm...
-
RufusHedman gillade Baba_yagas inlägg i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Sonen till mamman., Vad är en sosse Mamman svarar....... En som vill ha allt du äger och har, förutom ditt JOBB!!!!!!!! Finns bara ett... -
Ssune73 svarade i tråden Maskin för att underlätta att fräsa golvvärme i befintlig golvspån?.Tack för dina svar. Den första är avsedd för att fräsa vändningen, det gör jag med min överhandsfräs. Den andra är för stor, jag ska...
-
RufusHedman gillade Staffan-Ns inlägg i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Att kombinera skatter med bidrag är ju Sossarnas paradgren (eller kanske näst efter att vända kappan efter vinden för att klamra sig... -
RufusHedman gillade Festlunds inlägg i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Jag börjar bli mer övertygad att dessa ”förutspåenden” är för att testa marknaden. Blir det ramaskri och inbördeskrig? Då gör vi det... -
RufusHedman gillade atomlabs inlägg i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Lever gott på avkastningen för mina 241kr som kom in! -
RufusHedman gillade Ganeschas inlägg i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.En ny regering med S och Mp vid rodret kommer säkerligen göra det ännu dyrare med högre skatter, speciellt då på fossilt bränsle m.m -
TFör kännedom.☝️ Internationella IPA dagen idag. 🍻🙂
-
TTakko svarade i tråden Den stora öltråden!.Fredag idag för mig 😎 Blev en lunch med tillbehör. Helt ok lager till maten.
-
Johan Gunverth svarade i tråden Glömt lock i nergrävt kabelskyddsrör.Touché! Det funkade som jag hade planerat. Någon form av infästningselement i plast med grov konisk gänga, låsning med ståltråd, 16mm... -
Intet svarade i tråden Timra stuga av nysågat virke?.@heimlaga Min vän. Din kunskap efterfrågas här. Under tiden kommer jag med min egen totalt ammatörmässiga tanke. De bör torka några år... -
TTabors39 svarade i tråden Den stora öltråden!.Så bra att jag "råkade" ta en då 😀
-
TFör kännedom.☝️ Internationella IPA dagen idag. 🍻🙂
-
FredrikR svarade i tråden Den stora öltråden!.För kännedom.☝️ Internationella IPA dagen idag. 🍻🙂 -
Llbgu svarade i tråden Nya soplagen 2027: det här händer med ditt sopkärl.Det är ju helt uppenbart att du gillar kollektiv bestraffning. Bara för att ett relativt fåtal gör fel vill du att alla andra ska...