Senaste aktiviteten
-
Mikael_L svarade i tråden Den stora öltråden!.Ooops, 50 spänn för 44 cl, ja då lär man ju kräva att den är bra! Å andra sidan, så är det billigare än en "stor stark", troligen... -
MMickeMörkö svarade i tråden Trafo från 240 volt till 220 volt?.Kollade aldrig saldot. Synd, VAR är en stabilare och säkrare lösning.
-
PPin svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Då kan de köra 50 km/h i 5-6 timmar och sedan ladda på matrasten.
-
TFinns massor av lösa drivare på marknaden. Du får leta efter en med samma spec.
-
Kkarlmb svarade i tråden Bygghissolyckan i Sundbyberg.Om sabotage misstänks så får man ju ha någon form av bevis för det. Har det anförts av försvaret?
-
mexitegel svarade i tråden Saker som vi glömt bort att de har funnits.Nej, det klarar OCR:en helt själv 😂. -
BBila bort, gör om.
-
Kkarlmb svarade i tråden Bygghissolyckan i Sundbyberg.Det borde inte vara möjligt att skylla på varann i fall som detta. I min värld är det enkelt, de som gör fel är ansvariga, deras chef...
-
BHela utan behöver slipas eller behandlas med saltsyra för att få bort det som kallas cementhud, annars kommer inte nästa skikt att fästa...
-
PPHPersson svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Min gissning 30 +- 5 där Enyaq är sämst.
-
PMercedes VLE 300 borde vara en schysst taxi
-
KDå är du och åklagaren överens. Nu behöver ni bara övertyga rätten också.
-
KVa då inte bevisa? Det saknades skruvförband mellan 2 sektioner! Någon har inte läst monteringsanvisning! Den här bilden skulle suttit i...
-
Kkarlmb svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Hur menar du ändras?
-
mexitegel svarade i tråden Hur dölja fiberdosan?.Ja -
Har det tagit dig till nu att inse att jag är en oproportionerligt positiv person för att ha startat en sån här tråd? 😇 -
Kkarlmb svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Har du helt missat att flera kkv står avställda?
-
Ffribygg svarade i tråden Nygjuten altan. Ej nöjd.Bila bort, gör om.
-
mexitegel svarade i tråden Nygjuten altan. Ej nöjd.Hela utan behöver slipas eller behandlas med saltsyra för att få bort det som kallas cementhud, annars kommer inte nästa skikt att fästa... -
lunnabo svarade i tråden Nygjuten altan. Ej nöjd.Slipa ner allt utom lägsta punkterna kommer att ge ett resultat som du blir nöjd med. -
MMjauet svarade i tråden Hur dölja fiberdosan?.Jadu, stod "fiber" när vi köpte huset. Beställde fiber samtidigt. Så har inte ens reflekterat att det varit något annat. Men inkommer...
-
Kkarlmb svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.C) Får ut fet vinst utan att ha effektiviserat.
-
JBilat och förberett för stämpning. Ska bli badrum där borta där damsugaren står. Hjärteväggen ingjuten nedtill sen '64 = sunkig doft i...
-
JLyft förrådstak 40cm. Tigersåg, cirkelsåg, yxa, hammare, stämp, domkraft, spikpicka tumstock, koben, fogsvans och lite annat...
-
JHar en lådcykel av äldre modell utan el! Däcken har länge varit jäkligt risiga så idag fick jag tummen ur och bytte dessa Nästa...
-
mexitegel svarade i tråden Hur koppla LK Värmerör till UNI-fördelare.Ring/maila LKs support - de är väldigt hjälpsamma.