Senaste aktiviteten
-
PPeter321 svarade i tråden Hur återskapa gammalt altanräcke?.Tog sin lilla stund men nu är de klara. Semesterprojektet blir att bygga ihop alla pusselbitar. 😀
-
JJohnKlint svarade i tråden Byta köksblandare på denna bänk.Tack, tror dock jag behöver nytt hål om du ser hur diskbänken ser ut underifrån (se bilden jag bifogade högre upp)
-
Mikael_L svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Konstanter är konstanter ... :D De ändras inte ..., de är ... tja konstanta ... :) Men jag fattar vad du menar, så ta inte detta inlägg... -
Alfredo svarade i tråden Hur dölja fiberdosan?.Och varmare, vilket antagligen inte blir något problem här. Eller så blir det ett problem... -
Mikael_L svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Ja det är klart att det är förvirrat för dig när du inte insåg min poäng. Jag håller med om -1 öre eller 3 öre inte spelar någon, men... -
13th Marine svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Huva vilken prislapp. 7 siffror om man inte räknar örena... -
Alfredo älskade NyKarins inlägg i tråden Djur i trädgården, höns, kaniner, ödlor, grodor, igelkottar m.fl.Stackarn var på grillskyddet som jag precis lagt på. -
Aante.b svarade i tråden Flytspackla klinkers?.Ja det är en betongplatt golvet blir målat
-
Intet skrattade åt BirgitSs inlägg i tråden Tråden Klimatet ... sant eller påhitt? är på väg att stängas.Så du vill få till ytterligare en tråd som stängs. Varför då? Har du tråkigt? Observera att trådens ämne inte är klimatförändringar... -
Rabbithole svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Mercedes VLE 300 borde vara en schysst taxi -
BFrån Dynacem i Polen handlade jag. 1400 kg + 300 kg, totalt 1700 kg hemlevererat
-
BBellaF svarade i tråden Spräcka berg med snigeldynamit.Topp, tack snälla för svar! Lade en beställning där då de har bra recensioner och snabb leverans. Börjar med 200kg så får vi en känsla...
-
PPettttter svarade i tråden Byta bara spot?.Ok intressant! Dom två dosorna, en rund och en rektangulär vad är vad där? Verkar i och för sig som att man oavsett måste ta loss 230...
-
Alfredo svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Jag har aldrig fått några frågor av den arten. Det brukar vara en handfull frågor av översiktlig art som tar några minuter att besvara. -
Mikael_L svarade i tråden Saker som vi glömt bort att de har funnits.Tja, han håller fortfarande fast vid det. Även om han skriver en spalt eller krönika som skickas till tidningsredaktion så får någon där... -
FSamma erfarenhet här, så jag undviker att ens tänka tanken på att "borra upp" i betong och sten. Men det händer trots allt någon enstaka...
-
BBombus pratorum gillade NyKarins inlägg i tråden Djur i trädgården, höns, kaniner, ödlor, grodor, igelkottar m.fl.Stackarn var på grillskyddet som jag precis lagt på.
-
TTumme_mitti_handen svarade i tråden Hur gör man en rabattkant med småsten utan ogräs?.Den ligger precis vid skogskanten och idag håller gräsmattan på att ta över så det är inte mycket att visa. Det var svårt att fota så...
-
NyKarin svarade i tråden Djur i trädgården, höns, kaniner, ödlor, grodor, igelkottar m.fl.Stackarn var på grillskyddet som jag precis lagt på. -
IIngenjör Jesper svarade i tråden Saker som vi glömt bort att de har funnits.Städade i en låda idag.. hittade ett gratisprov på etikett för cd-skivor... Tar emot att slänga, men jag tror inte jag har några...