Senaste aktiviteten
-
MDet är ingen bult, det är en skruv 😉
-
MJag är rätt säker att den kom dit med hjälp av tyngdlagen..
-
Sstewed svarade i tråden Projekt: Terrasspool.Vi kan ju fråga @KKopsen som limmade direkt på isoleringen hur det gick.
-
SMajsen tar sig fint. Vi har också börjat skörda tomater och jordgubbar nu.
-
BBitterhetsakademin gillade Intets inlägg i tråden Tråden Klimatet ... sant eller påhitt? är på väg att stängas.Så har det gått med varje tråd som bombarderats sönder av samma lilla grupp lättupprörda män som tappar fattningen när deras egen högt...
-
swagmeikster21 gillade Bästerortarns inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Skaffa lite ryggrad och fråga? Så läskigt kan det inte vara att ställa en fråga. EDIT: insåg att det var lite väl kategoriskt och kort... -
NyKarin gillade BirgitSs inlägg i tråden Tråden Klimatet ... sant eller påhitt? är på väg att stängas.Det går inte. Då skulle där kunna finnas inlägg som bryter mot svensk lag och det vill knappast ägarna eftersom de då kan åka dit för det. -
Intet svarade i tråden Tråden Klimatet ... sant eller påhitt? är på väg att stängas.Så har det gått med varje tråd som bombarderats sönder av samma lilla grupp lättupprörda män som tappar fattningen när deras egen högt... -
DDilato svarade i tråden Hur kan denna bult ha hamnat här?.Vissa av oss anser att ords betydelse är viktigt. https://arbetet.se/2023/05/25/vad-ar-en-bult-vad-ar-en-skruv/
-
HHajjen svarade i tråden Humorhörnan ....
-
CJag kan rekommendera slinglösa ecovacs goat o1200 lidar. Den var lätt att installera och sköter sig utmärkt. Min kostade 9000 kr men jag...
-
FredrikR svarade i tråden Vad blir det för mat?.Jag gissar att det är mjukost. 😉 Såg någon som gjorde samma men hade något annat mellan lagren, men nu hittar jag inte igen det. 🫣🤤 -
DDilato svarade i tråden Tomtägare i infekterad tvist med kommunen.Fortsättningen: Efter sju års strid – omtvistade huset får bygglov 14 februari 2026 15:27 Kommunen sa ja, länsstyrelsen nej – nu ger...
-
SGodkväll, är man van att hantera sladd maskiner så är de billigast och bäst, jag vet att batteri maskin förespråkarna har annan...
-
Kkrambriw svarade i tråden Häcksax till föräldrarna, batteri? sladd? förslag?.Jag säger oxå batteri om inte häcken vuxit sig alldeles för kraftig. Har båda varianterna och det är så skönt slippa ha en sladd att...
-
FredrikR svarade i tråden Vad blir det för mat?.Han har ju två händer. 🍻🍷 😉 -
FredrikR svarade i tråden Den stora öltråden!.Instämmer 👌🍻 Drack även en helt ok West Coast från Stigbergets. Båda på midsommarafton. ☀️ -
Bono_R svarade i tråden Vad blir det för mat?.Kan vinet möjligtvis vara matlagningsvin😉eller är det ölen som är matlagningsöl? -
THej Det har blivit den tiden igen. Sommar. Jag skulle vilja ha en fläkt som flyttar kalluft in i sovrummet, så länge det är varmare...
-
Ppatoz81 svarade i tråden En lämplig robot till mina gräsmattor..Jag kan rekommendera slinglösa ecovacs goat o1200 lidar. Den var lätt att installera och sköter sig utmärkt. Min kostade 9000 kr men jag...
-
FJag håller med husqvarna, en stor nackdel är att om man väljer det fabrikatet och lägger ut 100'000-tals kronor på det med en mängd...
-
Kkrambriw gillade Ossian K Olssons inlägg i tråden Häcksax till föräldrarna, batteri? sladd? förslag?.Batteri!! Har själv varit förespråkare för sladd innan men sedan jag skaffade batterimaskiner så har jag förstått hur otroligt smidigt...