Senaste aktiviteten
-
AAndersS svarade i tråden Hur kan denna bult ha hamnat här?.Snälla, så fort ordet "bult" dyker upp blir det en stor sidodiskussion om det är rätt benämning, även vår kära Astrid kallade en person...
-
DEn bult används aldrig i ett skruvförband. Dock kan det finnas gängor för att kunna sätta en mutter som håller bulten på plats. Här är...
-
Håller med, Ystad har inte alla hästar hemma. Inkompetens överallt i den kommunen. -
Så bra att du är överens! 😂 -
TTypRätt svarade i tråden Min hobby, Actionfigurer.Fast actionfigurer ska väl ha rörliga leder så man kan leka med dem? Det där ser mer ut som figurines?
-
lunnabo svarade i tråden Nygjuten altan. Ej nöjd.Då så mycket som är alldeles för dåligt gjort har jag mycket svårt för att kunna tro att "Din" firma ens vet om hur man ska göra rätt... -
Att du inte förstår saker är inte detsamma som att det inte är så det är. En genomsnittlig svensk taxibil rullar mindre än 6.000 mil per... -
Intet svarade i tråden Hur kan denna bult ha hamnat här?.I grunden håller jag med dig, men därom råder det delade meningar. Vissa uppslagsverk säger, si, andra säger, så. -
useless svarade i tråden Hur kan denna bult ha hamnat här?.En bult används aldrig i ett skruvförband. Dock kan det finnas gängor för att kunna sätta en mutter som håller bulten på plats. Här är... -
SEn köpresa som började med reklam för en Parkside nätdriven stånghäcksax för 799:- för några månader sedan. Efter lite sökningar på YT...
-
CHar en Dreame A2 med lidar och kamera. Har inte behov av korridor själv, men det finns funktion för det. Är nöjd med klipparen i övrigt...
-
CYuka mini 2 1000 isåfall. Den har lidar. Jag har den är hyffsat nöjd faktiskt.
-
CÄven en klippare med slinga skulle klara det. Antigen med två öar och att du lyfter klipparen till den lilla ytan, låter den klippa och...
-
Nötegårdsgubben svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Att du inte förstår saker är inte detsamma som att det inte är så det är. En genomsnittlig svensk taxibil rullar mindre än 6.000 mil per... -
TSom referens till vad som uppfattas som en ”galen” offert ovan om 570 timmar så landade min ommålning av fasad på 500+ timmar...