Senaste aktiviteten
-
VAtt rymma befintliga hål i sten har jag upplevt som problematiskt. Tycker det har en stor tendens att nypa kraftigt... Givetvis...
-
BBosemannen svarade i tråden Har kompressorn gett sig i frysen?.Hur gick det? Blev den lagad eller en ny?
-
AA-Man_08 skapade tråden Var hitta en SDS Chuck till Hilti TE2-M Till vettigt pris. i forumet Verktyg & Maskiner.Jag behöver en chuck, men priset för en Hilti original 700+kr tycker jag är lite väl mycket. Är en eftermarknadschuck från china någon...
-
AAgge571 gillade Elsparvs inlägg i tråden Kan grannen sätta laddbox på radhusväggen vid mitt sovrumsfönster?.Varit inblandad i ett liknande situation där vi monterade laddare för en förening i en stor stad. Någon klagade till staden och det va...
-
GK100 gillade 944_Drivers inlägg i tråden Hjälp! Varför vill inte pumpen pumpa upp vatten ur brunnen?.Som det påpekas här nu på slutet så är o-ringen helt avgörande. Sedan måste slangen vara hyggligt fri från repor där den går in i... -
DFick igår min altan gjuten. Betongbilen vart först 2 timmar sen. Gubbarna inte stämpat ordentligt så ramen rört sig. Altanen blev 5cm...
-
9944_Driver svarade i tråden Hjälp! Varför vill inte pumpen pumpa upp vatten ur brunnen?.Som det påpekas här nu på slutet så är o-ringen helt avgörande. Sedan måste slangen vara hyggligt fri från repor där den går in i...
-
LFlytta gula tråden på natten 50cm mot deras sida.
-
PAsbest form av Eternit är bra, att byta ett evigt mtrl bara för bytandets skull tänker jag att man ska undvika. Om man däremot måste...
-
PPropagerar du även då att allt gammalt är bra?! PCB? Asbests? Det jag påstår är att när golvet är "öppet" så varför då inte dra om...
-
jarlh svarade i tråden Humorhörnan ...."Efter visitation och förhör upprättades en anmälan om sexuellt ofredande, ringa narkotikabrott och stöld av kajaken."... -
BVad gör det att Sverige ligger under med 3 mål mot Nederländerna när ölen smakar så här bra.
-
Kkarlmb svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Tycker du bit-avgift är rättvisare kanske i fibernäten? Varför ska du betala för min extrema streaming i tid och otid? Telia måste ju...
-
AAndreas117 svarade i tråden Husqvarna Automower 315 tjuter.Okej, vilket är hasplåten? Den där man skruvar fast bladen?
-
HNordnet och Avanza har ett tak på 50% av bostadens värde vad det gäller bolån. Så visst, optiskt ser det billigt ut men med endast 50%...
-
PIkea har viss andel returträ i sina spånskivor, åtminstone till Billy och Pax. De strävar mot 80 % om några år. Står om det här...
-
prototypen svarade i tråden Husqvarna Automower 315 tjuter.Hasplåten är lagrad med 2 (dyra) kullager, om man vänder upp klipparen och snurrar på hasplåten så brukar det kännas och höras. Enkelt... -
Rabbithole svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Eller en Lynk & co 08 som faktiskt har stort batteri som PHEV. Om man ändå ska ladda, kan man lika gärna ha stort batteri så det... -
HYtterligare en produkt jag använder är kontantuttag med kort från Northmill. Här hittar jag inget vettigt alternativ från andra svenska...
-
HJämförbara kostnader.
-
AAndreas117 svarade i tråden Husqvarna Automower 315 tjuter.Hittade även denna om ni tror att detta är rätt Reservdel att byta ut ...