Senaste aktiviteten
-
Mmaria01 svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.flyttar pensionärera inom eu så står ju sverige för nottan en då och många av dom fortsätter betala skatt sverige fast dom bor...
-
VVW Transporter svarade i tråden Tråden om kortplank.Ja, glesen går väl vinkelrätt takstolarna… skulle säga att 28x70 c300 är praxis vid isolerade tak och det skulle jag utgå från om jag...
-
NNyatag svarade i tråden Utbyggnation av 40-talshus (som 90-talsrenoverats).Så otroligt fint och inspirerande!!!
-
kashieda skrattade åt Ossian K Olssons inlägg i tråden Högsta instans ska pröva strid om bygge i strandnära läge.Liknande fall har utretts i grannkommunen. Då överklagade man till Borås- och miljödomstolen! -
LSpontant så tror jag att det handlar om att duken är "fet," och därmed stöter från sig vattnet, den effekten kommer nog avta med tiden.
-
LHej, La ut 2 lager markduk under trädäck som jag köpte på Biltema och som enligt beskrivning släpper igenom bland annat vatten, provade...
-
kashieda gillade pmds inlägg i tråden Vad gäller juridiskt när skogsägare spärrar en sedan länge använd stig.I verkligheten är oberoende är inte en binär egenskap. Det är en skala. -
kashieda skrattade åt lbgus inlägg i tråden Vad gäller juridiskt när skogsägare spärrar en sedan länge använd stig.Att påstå att domstolarna och SVT är oberoende är alltid osanning. Bagdad Bob sa säkert något som var sant någon gång. Var det den... -
kashieda gillade pmds inlägg i tråden Vad gäller juridiskt när skogsägare spärrar en sedan länge använd stig.Nej, det är ganska stor skillnad. -
FEn köpresa som började med reklam för en Parkside nätdriven stånghäcksax för 799:- för några månader sedan. Efter lite sökningar på YT...
-
Jjawen svarade i tråden Vad dricker du idag?.
-
HHåll inne betalningen tills altanen är som avtalad.
-
TThuleslapper skrattade åt Farstatjej90s inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Flytta den typ tio cm så det inte märks och hoppas att det var viktigt att den stod rätt.
-
PEfter regn kommer solsken
-
PPinsa med köttrester från igår.
-
PVad som väntar om en timme eller två Kan ha tjuvstartat med bild två..
-
TThuleslapper skrattade åt Festlunds inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..”Dra en lina?” …… 😬🫣
-
BBjober gillade Pligg85s inlägg i tråden Vad gäller juridiskt när skogsägare spärrar en sedan länge använd stig.Allemansrätten är inte bara rättigheter som du kanske förstår. Det finns inget som säger att jag som markägare får ha en fin väg eller...