Senaste aktiviteten
-
Mikael_L svarade i tråden Vad blir det för mat?.Ja det blev en rätt galen matfest igår, jag orkade bara skicka upp en bild på när jag petat upp det mesta, men inte allt, på tallriken... -
Tre ess - sallad, sill o spenatpaj. -
AÄr golvet oljat så kanske det går att olja på bara med en lätt slipning, men är det behandlat på något annats ätt så måste man ner i...
-
AVad baserar de sina uppgifter på? Det går inte att se på bilden. Det är nog du som måste antingen göra en bedömning av vem som är mest...
-
Llbgu svarade i tråden Varför byggs det så långsamt i Sverige?.Ooops, lite tillfällig sinnesförvirring där, på något sätt fick jag för mag att det var Ölandsbron. Annars vore ju det logiska att det...
-
REn riktigt trevlig Midsommar till er alla 🤗 Drip. God.
-
BSitter och mobiliserar för kommande frisering idag…… eller imorgon. Blir ca en gång per vecka. Tycker det känns lagom och vad...
-
Ssnickar svarade i tråden Nygjuten altan. Ej nöjd.Som många andra redan påpekat. Håll inne betalningen tills du är nöjd.Jag tycker absolut att du ska kräva att de måste åtgärda...
-
TMeloner...
-
IQtherm gillade rolis inlägg i tråden Har någon testat jet mässingsmunstycke. Skruvas på trädgårdsslangen..Jag vill påstå att det är bluff. Om man tittar på reklamsnutten där det sprutar på ett träbord som skall rengöras. Så sprutar personen... -
PPin svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Taxin kör ett par timmar i stadstrafik och sedan laddas ca 30 min under paus eller i väntan på nästa körning
-
RVi planerar också att måla med denna i rum med glasfiberväv i vårt hus om ett par veckor. Om någon hunnit testa och har lite tips så är...
-
Keiller svarade i tråden Humorhörnan ....Meloner... -
Alltgår svarade i tråden Borra i berg -tips och tricks.Jag har föregångaren till den där Biltemamaskinen och den går riktigt bra -
Farstatjej90 svarade i tråden Nygjuten altan. Ej nöjd.Jo det är klart, de ska ju avjämnas och borstas etc