Senaste aktiviteten
-
DennisCA svarade i tråden Solskyddsfilm effektivt?.Jag funderar på samma, mest för man satt sig en dum situation då man tidigare valt färgat glas istället för klart, nu funderar vi på... -
JJoFor svarade i tråden Hur lossar jag plastmatta från tröskel?.Tack för svar. 😃 Tänker du att jag värmer mattan och sedan använder typ en spackelspade för att lossa den? Jag vill ju gärna försöka...
-
SågspånPappspikEternit svarade i tråden Kartläggning: I Solna går 41 procent av inkomsten till bolånet.Kartläggningen visar inte vad de faktiska hushållen i kommunerna lägger på sina faktiska bolån, utan vad hypotetiska tvåinkomsthushåll... -
PPHPersson svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Hahaha, ja du har så rätt. Riktigt korkad kommentar från min sida :)
-
Nötegårdsgubben svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Ja, och det är nog rätt sant även för taxi men det är väl möjligen den intressanta delen i frågan, hur mycket arbetstid man tappar till... -
AndersMalmgren svarade i tråden Min hobby, Actionfigurer.Så många år jag väntat på en Ellen Ripley, hoppas bara likeness blir lite bättre på den slutgiltiga versionen. -
Isakare svarade i tråden Skruv- och borrtips för infästning av aluminiumram i betongplattor.Inte betong skruv, det är en engångs pryl för att det ska gå snabbt, och går inte att lossa och dra igen. Använd plugg, gärna de med... -
JTesta varmluftpistol först
-
JJa , det blir svårt att ändra om det blir fel ! Men borde inte platon mattan hålla tätt nog ? . Ev. fukt i väggen nu borde väl stiga upp...
-
Ffribygg svarade i tråden Uppbyggnad golvbjälklag öppet underifrån.Jag föreslår att du väljer vanligt sågat virke utan frästa hörn Tex 2"*7" eller 2"*8"
-
KInte då. Denna tråd har väl lärt oss att man bara laddar när man ändå behöver en paus för att äta, pinka och sträcka på benen. 😉😂
-
tveksamt svarade i tråden Humorhörnan ....Var det verkligen någon som trodde du skulle misslyckas? 😉 -
VPå vår bil kan man ställa in vad man vill ha. Helt av / Signal / Vibrationer i ratten / Korrigerande styrning. Jag har valt vibrationer...
-
NSitter och mobiliserar för kommande frisering idag…… eller imorgon. Blir ca en gång per vecka. Tycker det känns lagom och vad...
-
Ffribygg gillade Nötegårdsgubbens inlägg i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Jag å min sida tycker att frihet är bra även för forna låginkomsttagare. Men skämt åsido, tycker man att pensionärer som genom ett...
-
Nötegårdsgubben gillade pmds inlägg i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Jag tycker att det är helt OK för den som har varit höginkomsttagare under sitt yrkesverksamma liv. -
Nötegårdsgubben svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Jag å min sida tycker att frihet är bra även för forna låginkomsttagare. Men skämt åsido, tycker man att pensionärer som genom ett... -
Ffribygg svarade i tråden Ytterdörrar från Solid Elements.Kolla garanti villkoren innan du bestämmer dig. Kommer dörren vara monterad så att den omfattas av tillverkarens garanti eller är det...
-
Farstatjej90 svarade i tråden Hur lossar jag plastmatta från tröskel?.Testa varmluftpistol först -
EEmanuel01 svarade i tråden Hur bocka Rännkrok?.Jag fick låna gratis på Byggmax när jag köpte rännor och krokar.
-
Alfredo svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Inte då. Denna tråd har väl lärt oss att man bara laddar när man ändå behöver en paus för att äta, pinka och sträcka på benen. 😉😂 -
M”Dra en lina?” …… 😬🫣