Senaste aktiviteten
-
Ffusion svarade i tråden Vad blir det för mat?.Midsommarförrätt på första parkett vid Hudiksvallsfjärden. Blir grillat senare. Grabbarna trotsade havet +11🥶, inte jag å frugan Glad...
-
Mmaria01 svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.svensk sjukvård är inte den bästa längre så det du pratar om var säkert för 30 år sen minst
-
HOch då kan man ju lite undra varför ni köpte en ny ... 🤔
-
Ggoerana gillade Bästerortarns inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Skaffa lite ryggrad och fråga? Så läskigt kan det inte vara att ställa en fråga. EDIT: insåg att det var lite väl kategoriskt och kort...
-
Henningelvis svarade i tråden Sanera gammal infiltration.Jag tror att det behövs lite precisering här. Om det är en infiltrationsbädd som ligger djupt och där bara luftningsrören syns ovanför... -
FNu en paus, midsommarlunch förberedd när gäster anländer. * nässel/kirskålsoppa med kallrökt lax * lite olika sill och röror (egen...
-
FGårdagens middag blev grillad entrecote, ugnsstekt potatis, sallad & rödvinssås 😍
-
FRisk att den blåser bort....😎
-
FPerfekt Us Open mat😉 Honungslaserade Kycklingspett med Krämig Potatissallad, sallad och en grillad Levain med Dracula smör.
-
FHalstrad tonfisk, salsa med avocado, tomat, gurka o chili, kanarisk potatis, köpe-aioli
-
FGrilltallrik Klyftpotatis, kycklingspett och kycklingfilé
-
FGrillat idag. Fläskytterfilé med sriracha, majs (valde bort för egen del) och spett med paprika, silverlök och champinjoner...
-
FKöttfärssås och spaghetti 👌
-
Freddan_ svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Du får väl fråga. Vi har inte en aning om vad de tänker göra och således kan vi inte komma med någon vettig input -
MDet mest avvikande är väl detta. Rent monteringsfel anser jag. Om du inte är nöjd med kvaliten på de handsågade stenskivorna, river Du...
-
Vvilla Adenhielm svarade i tråden Sanera gammal infiltration.Jag tänker om det sipprar ut bakterier som e coli och liknande. Men samtidigt kan man inte ta skydd för allt. Då skulle man ju inte...
-
PJag har ibland både hund och katt i bilen och det påverkar inte bilens skick mer än annat ”gods”. Man får väl hoppas att de flesta...
-
BTill vad är de olika trådarna kopplade. Protte
-
Alfredo svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Jag har ibland både hund och katt i bilen och det påverkar inte bilens skick mer än annat ”gods”. Man får väl hoppas att de flesta... -
RRoger Törnros svarade i tråden Hjälp! Varför vill inte pumpen pumpa upp vatten ur brunnen?.Svarta delen är felvänd.börja med att trycka in pemslangen förbi o ringen.
-
Oldboy svarade i tråden Foder runt fönster - klackfoder?.Ja, det var ett förskräckligt fult och taffligt utförande, och det blir etter värre av att det är spånskivor/mdf istf riktigt trä. Det... -
FDet är en uppenbar riskkonstruktion. Har det fungerat i åtminstone 20 år utan spår av mögel på råsponten så bör det fungera framåt...
-
FFestlund gillade styrens inlägg i tråden Har någon testat jet mässingsmunstycke. Skruvas på trädgårdsslangen..Tänker tillbaka på mina fysiklektioner, eller var det ämnet energi.... Matematiskt... tror jag minns formeln fortfarande (otroligt) Men...
-
FFestlund gillade Marlen Eskilssons inlägg i tråden Har någon testat jet mässingsmunstycke. Skruvas på trädgårdsslangen..Jag har bett Per att göra det.