Senaste aktiviteten
-
PVärt varenda tusenlapp!
-
Alfredo svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Värt varenda tusenlapp! -
Baba_yaga svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Jag och många fler -
PPysslarn gillade Lovan83s inlägg i tråden Har någon testat jet mässingsmunstycke. Skruvas på trädgårdsslangen..Bernoullis ekvation är det nog du tänker på: https://sv.wikipedia.org/wiki/Bernoullis_ekvation
-
Oldboy svarade i tråden Hur ytbehandla garagedörr av furu?.Det är ju några olika vägar att ta. Vilken som är bäst beror lite på vilket utseende man vill ha, och framförallt hur det ska åldras... -
PPin svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Åh nej, lura mig inte att ringa sånt där betalnummer med snusk!
-
P90510
-
Sstigarn svarade i tråden Är det någon som har en Cylinda FT46 tvättmaskin?.Behåll gamla Bettan. Min har flyttat med mig och går fortfarande som en klocka.
-
LLinneaBee svarade i tråden Dags för utbyggnad av vår villa, behöver tips på bra byggare.Hej, Hittade du någon? Vi letar också :)
-
SByt tillbaka och sälj den nya!
-
SOch då kan man ju lite undra varför ni köpte en ny ... 🤔
-
Alfredo svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.90510 -
PPin svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Är det Ms Sommar som gäller eller Mrs November? Rådvill då vi ställt om klockorna och jag vill veta vad dom gäller enligt riktig tid.
-
EEld svarade i tråden Är det någon som har en Cylinda FT46 tvättmaskin?.Byt tillbaka och sälj den nya!
-
SSaelen svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Nej... :D Eller jo förresten...
-
PVerkar som de försöker vara goda grannar och mäter upp tomtgränsen för att vara säkra på att hålla sig på sin sida?
-
FFestlund gillade Bästerortarns inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Skaffa lite ryggrad och fråga? Så läskigt kan det inte vara att ställa en fråga. EDIT: insåg att det var lite väl kategoriskt och kort...
-
PPin svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Du kan mena 1. Kors som i en kristen symbol. Dock är masarna hedningar. 2. Om det skulle vara en kulla sitter hon inte med benen i...
-
Ukraina skickar oss en hälsning om glad midsommar! -
Aajn82 svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Verkar som de försöker vara goda grannar och mäter upp tomtgränsen för att vara säkra på att hålla sig på sin sida?
-
SSaelen svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Hej alla Byggahusare! Jag är en stilig dalmas på 37 jordsnurr som har en förkärlek för att lägga ut ölbilder. Den här gången har jag...
-
POm bilen är vanskött invändigt och utvändigt får jag mindre betalt när jag säljer den om jag köpt den privat, så det blir nog...
-
Alfredo svarade i tråden Parkeringsbot fel zon, kan man vinna ??.Hur en eventuell app fungerar är sekundärt då det är vägmärken som styr. Så här säger lagstiftningen: "3 § Kontrollavgift får tas ut... -
Aajn82 svarade i tråden Parkeringsbot fel zon, kan man vinna ??.Det beror väl på hur det presenteras, rent tekniskt bör ju företaget och appen vara medvetet om sin egen precision, och föreligger det...
-
Alströ skapade tråden Vad är det här för persienndetalj? Sliten och behöver bytas i forumet Fönster & Dörrar.Hej! Har en liten plastdetalj som håller upp persiennerna. Den är sliten och avbruten i ett hörn, och jag behöver en ny... -
Alfredo svarade i tråden Parkeringsbot fel zon, kan man vinna ??.Så är man ändå tvungen att kontrollera skyltningen om man vill vara säker på att göra rätt. Det är ju mer regel än undantag att flera... -
Alfredo svarade i tråden Parkeringsbot fel zon, kan man vinna ??.Var framgår något om detta? -
Aajn82 svarade i tråden Parkeringsbot fel zon, kan man vinna ??.Jo, fast om man öppnar appen från rätt företag och den erbjuder att betala för en viss zon, och det sen visar sig att det är fel zon som...