Senaste aktiviteten
-
SDen här gamla damen levererar varje år.
-
SVallmo Tomaterna frodas
-
SNU BÖRJAR DET 😍 Första rosorna har slagit ut på gården och flera är på g... Detta är vår Flammentanz :) Först ut i år som sagt...
-
SHonungslök, Morgonstjärna, Daglilja och Näva. Honungslöken med sin söta nektar lockar till sig många insekter.
-
SAkleja troligen av sorten "Barlow".
-
DDet jag menar är att företaget som står för parkeringsappen bara är betalningsförmedlare. Det är ägaren av parkeringsplatsen som till...
-
Nnajaden svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Förstår inte alls resonemanget om att hybrid skulle mest köras på flytande. Tjänsteförare kanske skiter i det men som privat är det ju...
-
DMina ärende jag drivit har varit när parkören valt fel zon, har vunnit alla gånger. Dock ska jag säga att jag valde endast de ärende jag...
-
Don-T svarade i tråden Altandörr svensk fönster.Ja jag kan nästan lova att det är den vänstra gummilisten som gör att det blir lite trögt. Det rätar till sig. Har precis satt i ett... -
DDet är normalt med olika tjocklek av flytslam i alla kamrar på en 3-kammarbrunn. Det är alltid en process med partiklar som blir...
-
slothy gillade Nötegårdsgubbens inlägg i tråden Kartläggning: I Solna går 41 procent av inkomsten till bolånet.En närmare läsning av rapporten visar att den är trams och förljugen statistik. De räknar alltså på genomsnittliga villapriser i... -
DFår du exempelvis rabatt på fonders förvaltningsavgifter?
-
Ppingis skrattade åt Avarell_Daltons inlägg i tråden Vad gör man när grannen har en 10m stor lönn och lika stor ek 1m bort.Ja vad vill du mitt barn?
-
Alfredo svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Får du exempelvis rabatt på fonders förvaltningsavgifter? -
DDennisN svarade i tråden Altandörr svensk fönster.Det där känns som att det är gummilisterna som är helt nya och tätar bra bara tycker jag.
-
AArtemisia gillade Claes Sörmlands inlägg i tråden Vad gäller juridiskt när skogsägare spärrar en sedan länge använd stig.Det funkar så att fastighetsägaren disponerar sin mark rätt fritt och förväntas göra det också med hänsyn till att allmänheten ska ha...
-
Det är det delvis, men mindre än förr. Förmånsvärdet sätts ner till vad motsvarande avgasbil har. Förr (till 2022) fick man utöver det... -
PGlada nyheter! ❤️ Glad midsommar!
-
PGlad midsommar på er alla 🥳🥳🤠 mitt älskade hjärta är hemma igen. Allt verkar trots allt ha gått bra. Lycklig!!!!🥰
-
SGlad midsommar på er alla 🥳🥳🤠 mitt älskade hjärta är hemma igen. Allt verkar trots allt ha gått bra. Lycklig!!!!🥰
-
Tomture61 svarade i tråden Köpa första robotklipparen. Funderar på Mammotion Luba..Ett gott råd är att: Vanlig omstart (Power Cycle) 1. Kör ut Luba från laddstationen (om den står där) så att den står fritt på marken... -
Ssaiter gillade lars_stefan_axelssons inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Jag har en anfader som gick bort i en storm på Vänern som skutskeppare. Han återfanns dagen efter, död. Han hade surrat sig vid...
-
MGlada nyheter! ❤️ Glad midsommar!