Senaste aktiviteten
-
TFlyttade ut fästpunkterna, så fläkten går att sätta dit...
-
ARN har dömt till deras nackdel, all deras bad will beror helt och hållet på deras eget agerande, i detta och tyvärr andra fall man... -
Det är väl snarare Bygghemma som är snikna. Ett företag som antagligen omsätter massor med miljoner kan inte stå för sitt eget misstag... -
Ordagrant står det så här (personnamn ersatt med XX): "Det är uppenbart prisfel och XX bör ha förstått att varan inte borde finnas... -
Nu har kunden fått en orderbekräftelse, alltså ett avtal är ingånget, då ska säljaren (och köparen) stå för ingånget avtal om inte... -
Ahttps://energiforsk.se/rapporter/kylvattenvarme-fran-karnkraft-i-fjarrvarmesystem-etapp-2-systemstudie/ Jag minns att energiforsk även...
-
JPTS gillade daVincis inlägg i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Privatpersoner med batterier sparar flera hackor på att inte köpa dyraste kvartarna. Och när dom inte köper så går efterfrågan och... -
Ppoba53 svarade i tråden Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!.Om man råkar se ett erbjudande som detta så gäller det att handla snabbt. Mitt kitt är på väg med Postnord. Från det att jag såg det...
-
kashieda svarade i tråden Home Assistant.Något är knas med min energisammanställning, tror jag... Jag gissar att vi inte haft 0 i grundförbrukning 13-17. Häromdagen såg jag... -
HHybro svarade i tråden Hjälp! Varför vill inte pumpen pumpa upp vatten ur brunnen?.In till vänster och ut till höger på pumpen. Kan vi väl anta. Vad finns längst ned i källan? Finns där en backventil? Borde så vara...
-
ANåväl Nötegårdsgubben, jag kan ge dig att nu är detta iofs en biltråd, elbilstråd, och jämförelser med ice är ju helt i sin ordning. Och...
-
AHur mycket är en liter el ?
-
JPTS svarade i tråden Är detta acceptabelt utförd tapetsering?.De ser förjävligt ut... Förstår om de är ett gäng dagisbarn som fått sätta upp de.. Samma klass iaf.. Firman som satt upp de får ersätta... -
AAndersHHH svarade i tråden Ideer kring ramper Landroid vision cloud Awd.
-
NyKarin gillade Bitterhetsakademins inlägg i tråden Djur i trädgården, höns, kaniner, ödlor, grodor, igelkottar m.fl.En ovanligt stor skalbagge, gulbrämad dykare hade förirrat sig hit. Den hör ju hemma vid vatten och härifrån är det en halv kilometer dit. -
AAndersHHH svarade i tråden Ideer kring ramper Landroid vision cloud Awd.Det är mappat med transporter mellan mattorna. Den vänstra bilden kan den köra nedför men inte upp. Det är snabbt ihop snickrat men jag...