Senaste aktiviteten
-
JHade en kollega som hade lovat sin dotter att lägga golv i hennes kök. Jobbet körde ihop sig så vi jobbade 16h/ dag ett tag. Han blev...
-
HHalkan63 gillade fredrik.johanssons inlägg i tråden Varför blåser luft upp ur golvbrunnen - hemsk lukt.Det är ju ett gammalt gjutjärnsavlopp. Det ska sitta en plugg i det runda hålet. Har du inte kvar skruven har jag för mig det finns...
-
SSaelen svarade i tråden Den stora öltråden!.Blir ingen bild från mig. Dricker Vuxenskallra (gin o grappo i pintglas). Glad midsommar!
-
DLind eller Ask är fantastiska träd. Eller varför inte en kastanj?
-
SLäskande suris i midsommarförberedelserna. ☀️
-
SGAAAAAH för folk som normaliserar eller skämtar bort den dåliga samhällsutveckling vi har eller har haft.. Positiva nyheter från EU...
-
FredrikR svarade i tråden MCPA mot svårt ogräs i gräsmattan.Helt ok pris på Amazon.se, som 2st Jula och jag håller tummarna för dubbel livslängd mot Jula. 😉 -
Huddingebo svarade i tråden Trafo från 240 volt till 220 volt?.Ja det verkar ju solklart vara fel på produkten som mäter för hög spänning. Undrar vad det står i specifikationen. Vilken spänning den... -
Ffribygg gillade lars_stefan_axelssons inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Det här har ju gått alldeles för långt, och är egentligen ganska enkelt... Vad är det med byggahus i den här tråden? Men nej. Det...
-
Fel av Åke svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Precis likadant för mig i den banken. Detta var tidigare i år. Håller nu på och avslutar mina konton o bolån där. Jag är nöjd med mitt... -
Ffribygg gillade lars_stefan_axelssons inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Jaja, du behöver inte bli tyken när du blir upplyst (i all välmening) om säkerhetdetaljer du uppenbarligen inte visste något om.
-
RJag beställde 3 liter från tyska amazon för några veckor sen, inga problem. Enda var att det kom i 0.5L flaskor istället för 1L flaskor...
-
FredrikR svarade i tråden Den stora öltråden!.Läskande suris i midsommarförberedelserna. ☀️ -
Höghus svarade i tråden Trafo från 240 volt till 220 volt?.Den här stabilisatorn reglerar spänningen till 230V för 1400kr. Borde funka för dig. https://amzn.eu/d/01PaERhV /Höghus -
Redaktionen skapade tråden Högsta instans ska pröva strid om bygge i strandnära läge i forumet Artikelkommentarer.En tvist om ett strandnära husbygge i Marks kommun ska prövas av Mark- och miljööverdomstolen. Du kan läsa artikeln här: Högsta instans... -
Mikael_L svarade i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.https://energiforsk.se/rapporter/kylvattenvarme-fran-karnkraft-i-fjarrvarmesystem-etapp-2-systemstudie/ Jag minns att energiforsk även...